Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vildmarksmässan 17-19/3-06
SoldF.com Forum > Kasern - Militära Forum, C Krook > HV/Friv
Adam Wilhelm
Hemvärnet kommer att ha en monter på Vildmarksmässan den 17-19/3.
Jag kommer att vara där tillsammans med några soldater.
Vi kommer att stå där fullt stridsutrustade så det finns tillfälle att snacka lite om ni är intresserade.
Länk: Vildmarksmässan

Arr: Södertörnsgruppen
cf112
Nice, fler såna initiativ runt om i landet! Hoppas ni får en välbesökt monter.
johanp
Bäst man kommer förbi och inspekterar lite då... HV.gif
3924
Ses där.
Meduza
Själv lär jag väl besöka vildmarksmässan i år igen med scoutskjorta och allt på smile.gif
Diver
Då ses vi där på söndag. Själv ska jag inte ha dykutrustning på mig. Ett flertal utställare på årets mässa kommer från dykbranchen, vilket är nytt för i år. Tidigare har dykbranchen varit på Allt för sjön (Båtmässan). Den har i år blivit, nästan, helt övergiven till förmån för Vilmarksmässan. Så passa på ni som är dykintresserade också. Dock besöker ni Hemvärnets monter först wink.gif
bomben77
QUOTE (Adam Wilhelm @ Mar 8 2006, 21:28 ) *
Hemvärnet kommer att ha en monter på Vildmarksmässan den 17-19/3.
Jag kommer att vara där tillsammans med några soldater.
Vi kommer att stå där fullt stridsutrustade så det finns tillfälle att snacka lite om ni är intresserade.
Länk: Vildmarksmässan

Arr: Södertörnsgruppen

QUOTE (Diver @ Mar 9 2006, 07:35 ) *
Då ses vi där på söndag. Själv ska jag inte ha dykutrustning på mig. Ett flertal utställare på årets mässa kommer från dykbranchen, vilket är nytt för i år. Tidigare har dykbranchen varit på Allt för sjön (Båtmässan). Den har i år blivit, nästan, helt övergiven till förmån för Vilmarksmässan. Så passa på ni som är dykintresserade också. Dock besöker ni Hemvärnets monter först wink.gif

Härligt!

Då blir det 2 montrar som skall besökas snarast efter öppnandet!

Börjar nog med HV om Diver ursäktar.. camo.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.