Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Manlighet
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Ormtunga
Om att bli Man

clap.gif
Apila
Hmmm, och jag som alltid har trott att en riktig man vet hur han ska tillfredsställa sin kvinna så att hon tror att hon är i paradiset, och inte att han är oskuld som killen i texten (i alla andra texter ,en manligtehet brukar det alltid finnas minst en mening om sex....) laugh.gif
Peter_PB
QUOTE (Apila @ Mar 3 2006, 16:23 ) *
Hmmm, och jag som alltid har trott att en riktig man vet hur han ska tillfredsställa sin kvinna så att hon tror att hon är i paradiset, och inte att han är oskuld som killen i texten (i alla andra texter ,en manligtehet brukar det alltid finnas minst en mening om sex....) laugh.gif

MAN blir man när man får insikt om saker och ting i livet, som betyder något..

Tar längre tid för vissa, andra inte..Jag har bara börjat, har gott om tid framför mig.
Fogelström
Här har ni en riktigt manlig man:

http://www.thesmokinggun.com/archive/0217062contract1.html

Killen vet vad han vill, och är inte rädd för att be om det! laugh.gif
Maul
QUOTE (Fogelström @ Mar 3 2006, 20:16 ) *
Här har ni en riktigt manlig man:

http://www.thesmokinggun.com/archive/0217062contract1.html

Killen vet vad han vill, och är inte rädd för att be om det! laugh.gif

Haha, klockrent clap.gif
Fogelström
Genomlider hon tillräckligt många icke-förväntade analsamlag så kan hon ju ha good behaviour days varje dag blink.gif

laugh.gif
Lockwed
God damnit biggrin.gif

Varför skulle man vilja bli man när man kan förbli en pojke ända tills den pubertala hormonshysterin lämnar kroppen och endast efterlämnar sig ett skabbigt skägg och osmakligt hår på bröstet som e skitsvårt att raka bort utan att bröstvårtan stryker med?

Joina mitt sällskap istället VVVU(VågaVägraVäxaUpp) laugh.gif
simon
Alla vet vi ju att Chuck Norris är den enda riktiga mannen... biggrin.gif
Fogelström
QUOTE (simon @ Mar 3 2006, 22:05 ) *
Alla vet vi ju att Chuck Norris är den enda riktiga mannen... biggrin.gif

Äh, han får ju däng i The ultimate showdown of ultimate destiny happy.gif
Maul
QUOTE (Lockwed @ Mar 3 2006, 21:57 ) *
God damnit biggrin.gif

Varför skulle man vilja bli man när man kan förbli en pojke ända tills den pubertala hormonshysterin lämnar kroppen och endast efterlämnar sig ett skabbigt skägg och osmakligt hår på bröstet som e skitsvårt att raka bort utan att bröstvårtan stryker med?

Joina mitt sällskap istället VVVU(VågaVägraVäxaUpp) laugh.gif

Du har aldrig testat den "kvinnliga" varianten och vaxa? Malajn.gif

Det som inte dödar härdar laugh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.