Erik_G
Feb 26 2006, 17:17
J-Star
Feb 26 2006, 17:21
Sant som det är sagt:
Grattis Finland! Hoppas ni har riktigt dj-vla kul på festen ikväll.

/J
Lättöl
Feb 26 2006, 17:42
Är det här vad som kallas för "puck-tvåa"?
(ordvits)
Bra initiativ Erik!
Finnarna ska ha all heder, de gjorde en kanonmatch, absolut.
Jag undrar hur många svenska hjärtinfarkter som skapades under de sista 30 sekundrarna
Grattis Finland!
//Y
Hotel Charlie One
Feb 26 2006, 18:14
Jag tyckte finländarna såg håglösa ut sista 10. Hade väntat mej mer sisu och överkörningar men de var väldigt... snälla
Ändå så måste man vara stor i medgången och tacka för en alldeles överjävligt fin match!
Nestor
Feb 26 2006, 19:47
Bra spelat av Finland. De gjorde ju första målet.
Och inte visade de tecken på att tappa kämparandan. Undertecknad satt på nålar ända tills slutsignalen.
Stiligt jobbat!
Tigern
Feb 26 2006, 20:10
Grattis Finland till OS-silvret! Tycker att Finland erbjöd bra motstånd, men det handlar om att göra flest mål...vilket Sverige gjorde!
Vinter
Feb 26 2006, 21:07
Grattis Finland! Bra att ni kan glädjas med lillebror estlands guld medaljer i alla fall :P
Är det här fel tråd att GRATTA TRE KRONOR?
Finland förlorade ett guld.
Sverige vann ett guld.
Tjeckien vann ett brons.
"Second place is first looser..."
sleget
Feb 27 2006, 17:00
Minns en finalmatch mellan sverige-finland, tror det måste ha varit 98-99 nångång.
Satt och drack bärs och kollade storbild i baren på hotellet i Björneborg (Pori?).
Finnarna gjorde självmål.
Jag lovar, det kan bli TYST i en bar!
Och jag kan försäkra om att vi svenskar (3) mycket tyst och stilla föredrog att smita upp på rummen.
Grattis tre kronor till guldet!
Och Finland till silvret!
Nubben
Feb 28 2006, 12:59
Tackartackar... :S
Finland tog lika många guld som Etiopien

:P
QUOTE (Flak @ Feb 28 2006, 17:47 )

[bild]
:P

Grattis Finland och starkt jobbat!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.