Anders R
Jan 15 2006, 18:05
Skriv på den här listan om ni vill ha tillbaka Motorjournalen. Inte säkert att det hjälper, men man måste ju få protestera :-/...
http://www.namninsamling.com/site/list.asp?id=686
Dweezil
Jan 15 2006, 20:23
Klart att jag skriver på det, känner Peter Sundfelt personligen efter träffats när jag köpte hans vinterhjul för ett par år sen
Sen att polaren fick sin Toyota Celica testad för begagnattips i tv gjorde det hela lite roligare
gislemark
Jan 15 2006, 20:25
Skrev på utan tvekan.
Detta eminenta program måste återinföras på tablån genast!!!
Trafikmagasinet, Skapligt
Mera motor, Bläää
3:ans motorprogarm var så dåliga att jag inte ens kommer ihåg namnet på dem.
Behövs något vettigt alternativ för oss vanliga dödliga som inte har råd med bilarna i "Top gear" och liknande. Så jag skriver på.
Steken
Jan 16 2006, 10:55
Tycker programmet är mycket bra! Det enda jag inte gillar är han som testar klassiska och veteran bilar. Han har dålig smak samt att jag tycker att det vattnas lite för mycket i mungipan när han med något tveksam blick undersöker bilarna. Han har även en jobbig röst. Annars är programmet i top och defenetivt det bästa motorprogrammet i svensk tv.
Anders R
Jan 16 2006, 23:02
QUOTE (Steken @ Jan 16 2006, 10:55 )

Tycker programmet är mycket bra! Det enda jag inte gillar är han som testar klassiska och veteran bilar. Han har dålig smak samt att jag tycker att det vattnas lite för mycket i mungipan när han med något tveksam blick undersöker bilarna. Han har även en jobbig röst. Annars är programmet i top och defenetivt det bästa motorprogrammet i svensk tv.
Är det kanske Joppe du menar?

Gillade inte honom heller i början men har ändrat mig helt. Tack för ert stöd iaf
bushman
Jan 17 2006, 10:52
iden bakom motorjournalen var att skapa ett svenskt "top gear".
har haft producenten som föreläsare under film-utb.
om de riktigt lyckades vill jag kanske inte hålla med om.
anser mig totalt ointresserad av motorer, däremot försöker jag se alla avsnitt av top gear, och allt annat som samma team producerar.
fillefalle
Jan 17 2006, 10:56
Om jag fick bestämma skulle jag förbjuda all form av motorprogram på TV
Animal
Jan 17 2006, 11:05
QUOTE (filipkrigare @ Jan 17 2006, 10:56 )

Absolut inte motorprogrammen, men däremot en rejäl kapning i antalet matlagningsprogram.
Christoffer
Jan 18 2006, 18:06
Tycker också att motorjournalen ska återinföras. Programmet Autobhan ska ju vara en ersättare men jag tycker inte att det är alls lika bra.
QUOTE (Animal @ Jan 17 2006, 11:05 )

QUOTE (filipkrigare @ Jan 17 2006, 10:56 )

Absolut inte motorprogrammen, men däremot en rejäl kapning i antalet matlagningsprogram.
Eller kanske program som instruerar hur man bäst stimulerar sin partners kön???...
Sexinspectors, TV4... Tvinga kamerateamet att överlämna sina värmekameror till bättre behövande, ex valda delar av försvarsmakten...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.