Help - Search - Members - Calendar
Full Version: *VARNAD*
SoldF.com Forum > SoldFs Garnison, C Isgubbe > SoldFForum
Pages: 1, 2, 3
Kimster
Svordomar som ord är inte på något sätt förbjudna, däremot "hur" man använder dem mot andra, kan resultera i varning.
Utöver det är det upp till var och en och tycka att svordommar tär på någons "trovärdighet" motsv.

..och nej det finns ingen skillnad på varnad och *varnad* det är olika blågul som fyllt i olika.

( kanske skulle ta och varna 'Fk Satan' permanent ? .. så hemskt användarnamn ) vissel.gif
Fk Satan
QUOTE (Kimster @ Jan 18 2006, 23:37 ) *
Svordomar som ord är inte på något sätt förbjudna, däremot "hur" man använder dem mot andra, kan resultera i varning.
Utöver det är det upp till var och en och tycka att svordommar tär på någons "trovärdighet" motsv.

..och nej det finns ingen skillnad på varnad och *varnad* det är olika blågul som fyllt i olika.

( kanske skulle ta och varna 'Fk Satan' permanent ? .. så hemskt användarnamn ) vissel.gif

<rättshaverist>
Men det ska vara med ett japanskt utal på satan, sedan att det råkar vara en svordom är på svenska är inte något som jag kan straffas för utam det är fel på det svenska språket. banghead.gif
</rättshaverist>

Men jag har ju "LillaHjärteBubblet" istället för *VARNAD* går inte det lika bra? saint.gif Bara olika namn, men samma innebörd. Sedan tycker jag man kan byta ut *varnad* hos vissa användare till Kardanpucko.... 7.gif
Ylistar0
QUOTE (Fk Satan @ Jan 19 2006, 00:04 ) *
QUOTE (Kimster @ Jan 18 2006, 23:37 ) *

<rättshaverist>
Men det ska vara med ett japanskt utal på satan, sedan att det råkar vara en svordom är på svenska är inte något som jag kan straffas för utam det är fel på det svenska språket. banghead.gif
</rättshaverist>

Men jag har ju "LillaHjärteBubblet" istället för *VARNAD* går inte det lika bra? saint.gif Bara olika namn, men samma innebörd. Sedan tycker jag man kan byta ut *varnad* hos vissa användare till Kardanpucko.... 7.gif

Man skulle kunna tillägga att det finns en ishockeyspelare vid namn Miroslav Satan.
paananen
Pga. senaste tidens skeenden så undrar jag:
Hur många har till dags datum blivit bannade?

Samt så låter det bra med en samling av motiveringar. Detta då jag såg en motivering av banning i en enskild tråd...
Kimster
Jag kommer inte rota upp en lista på folk som är bannade ej heller lägga upp motiveringarna till dom.

Det jag kan göra är att i fortsättningen samla trollen i en tråd med - Beslut och motivering.
Jag får diskutera den saken med mina kollegor först.
paananen
Oj... det var inte någon precisionsfråga. Bara mellan tumme och pekfinger hur många som går bann-ödet till mötes, motiveringar behövs verkligen inte. Bara nyfiken Malajn.gif
Kimster
mer än 10 färre än 50
Erik_G
QUOTE (Ylistar0 @ Jan 18 2006, 17:30 ) *
Vad gäller, får man svära på forumet? Om jag ej missminner mig har jag sett en och annan svordom här på forumet.
Själv anser jag att det är osmakligt att svära.

Tyvärr är det väl så att svordomar har ett starkt fotfäste i det svenska språket. Jag, och förmodligen de flesta andra bg på forumet anser att ett visst användande av kraftuttryck kan tillåtas. Om sedan enskilda forumsanvändare finner allt användande av svordomar motbjudande och inom ramen för paragraf 8 är det väl beklagligt.
Personligen är jag emot ordfilter och annat lustigt som de ägnar sig åt på andra sidan atlanten för att filtera bort dylika uttryck. Jag anser att man på eget initiativ bör anstränga sig för att göra sitt språk läsbart och angenämt, och själv ta ansvar för att man kan passa in i ett större socialt sammanhang.

Med andra ord, den som skriver att "potatisgratäng och oxfilé är jävligt gott" (för att inte tala om det motsägelsefulla uttrycket "skitgott") har inte gjort några större övertramp i min mening, men den som kallar en annan användare för "Jävla kukhuvud" har definitivt gjort ett övertramp enligt paragraf 8. I det senare fallet hade det varit ett övertramp även om orden i sig själva inte varit obscena. Orden i meningen"din intelligens är på samma nivå som en encellig mikroorganism" är ju i sig inte obcena, men likväl ett övertramp biggrin.gif

Kort sagt, reglerna finns för att vi alla ska kunna umgås med varandra på en civiliserad nivå. Detta kräver givetvis att vi alla får anpassa oss litegranna till varandra. I vissa fall måste vi BG ingripa för att tala om för medlemmar hur man beter sig mot andra människor, och det är lika beklagligt i varje fall.

mvh
Erik G
106
Jag noterade att sedan en användare varnades tidigare idag står det på den användaren Posts: -1. Därmed syns heller ingen PRAO-bricka, namnbricka, grad eller liknande. Är det fel på forumet eller kan man vid en varning få negativt antal inlägg eller "böta" ett antal inlägg? T ex drar kniv i mässen = -10 inlägg?
Ing
QUOTE (106 @ Jun 9 2006, 14:00 ) *
Jag noterade att sedan en användare varnades tidigare idag står det på den användaren Posts: -1. Därmed syns heller ingen PRAO-bricka, namnbricka, grad eller liknande. Är det fel på forumet eller kan man vid en varning få negativt antal inlägg eller "böta" ett antal inlägg? T ex drar kniv i mässen = -10 inlägg?

Hehe, nej, man brukar inte behöva böta inlägg. smile.gif

QUOTE (TForce Idag @ 01:16)
...//
hehehe snart är man menig
//TForce
//...

Det var när jag läste det här som antalet inlägg sjönk i botten. vissel.gif
losec
Hey, min varing har plötsligt försvunnit!

Kanske skaffa en ny för att hålla på "Bad Boy"-imagen? brow.gif
TForce
QUOTE (losec @ Jan 5 2007, 15:53 ) *
Hey, min varing har plötsligt försvunnit!

Kanske skaffa en ny för att hålla på "Bad Boy"-imagen? brow.gif

Ja ber och få gratulera. Jag tvivlar själv på att jag ngnsin blir av med min stämpel.
Hur länge har du varit varnad? veckor? månader? år?
losec
@TForce

Något i stil med ett år (Mer?). Har å andra sidan inte bett att bli av med den, bryr mig inte speciellt.
TForce
QUOTE (losec @ Jan 5 2007, 19:12 ) *
@TForce

Något i stil med ett år (Mer?). Har å andra sidan inte bett att bli av med den, bryr mig inte speciellt.

Hej nej men jag tycker det fånigt att utomstående skall se den stämpeln och det nästan är godtycke
innan ngn blir av med en sådan stämpel. Vem vet du kanske blev av med stämpeln bara för de uppgraderade
forumet men än en gång grattis och håll dig nu i skinnet salute.gif
Vargas
Crackers anyone?
losec
QUOTE (TForce @ Jan 5 2007, 20:18 ) *
QUOTE (losec @ Jan 5 2007, 19:12 ) *
@TForce

Hej nej men jag tycker det fånigt att utomstående skall se den stämpeln och det nästan är godtycke
innan ngn blir av med en sådan stämpel. Vem vet du kanske blev av med stämpeln bara för de uppgraderade
forumet men än en gång grattis och håll dig nu i skinnet salute.gif

Som jag skrivit tidigare i denna tråd. Iom att man kan vara anonym på detta forum ska man kunna stå för sina åsikter utan problem. Om man blir varnad ska det synas. Blir väl dessutom en massa extrajobb och chat på Blågul annars, så fort någon skriver/gör något korkat.
Kimster
jag tog bort losec som varnad pga att han har hållt sig på rätt sida staketet utan problem och det har gått ett bra tag nu, så då finner jag ingen anledning att ha kvar stämpeln.
TForce
QUOTE (Kimster @ Jan 5 2007, 20:11 ) *
jag tog bort losec som varnad pga att han har hållt sig på rätt sida staketet utan problem och det har gått ett bra tag nu, så då finner jag ingen anledning att ha kvar stämpeln.

Oki då vet man. Får hoppas bara att jag själv lyckas hålla mig på rätt sida under 2007 och framåt i tiden.
Erik_G
QUOTE (TForce @ Jan 5 2007, 20:28 ) *

Oki då vet man. Får hoppas bara att jag själv lyckas hålla mig på rätt sida under 2007 och framåt i tiden.

Ingen skola vara gladare än vi om så vara fallet. smile.gif

Mvh
Erik G
BlåGul
TForce
QUOTE (Erik_G @ Jan 5 2007, 21:25 ) *

Mvh
Erik G
BlåGul

Jaså är jag värst???
Så illa kan det väl inte vara ? *orolig*
The Swede
QUOTE (TForce @ Jan 10 2007, 16:36 ) *
QUOTE (Erik_G @ Jan 5 2007, 21:25 ) *

Mvh
Erik G
BlåGul

Jaså är jag värst???
Så illa kan det väl inte vara ? *orolig*

Nej, vi har inte sagt att du är värst men vi är alltid glada när medlemmarna håller sig inom de ramar som gäller för forumet.
Magnus Redin
QUOTE (The Swede @ Jan 10 2007, 18:06 ) *
Nej, vi har inte sagt att du är värst men vi är alltid glada när medlemmarna håller sig inom de ramar som gäller för forumet.

Det är riktigt skoj att se hur det här forumet odlar seriös militärkultur. banan_rock.gif
Slagbjörn
Startade en ny tråd, då jag inte hittade denna..
Måste vara riktigt usel på att söka.. För jag hittade bara en tråd i min sökning.. surprise.gif

Tur att man inte belönades med en varning.. rolleyes.gif

hade nästan förväntat mig det unsure.gif

Men nu har jag hittat den.. Tack för länken happy.gif
Kimster
okej nu vet jag inte vad du grundar dina uppfattningar på, men jag anser de är ganska överdramatiserade. Jag eller någon annan blågul har aldrig varnat någon för att inte har sökt. Möjligen om någon har slarvat med att söka 4-5 gånger i rad men då har personen även inte följt de anvisningar BlåGult har med största sannolikhet meddelat i samband med att tråden låsts.. och då kan man bli varnad för att man ignorerar uppmaningar.
Slagbjörn
QUOTE (Kimster @ Feb 4 2007, 20:17 ) *
okej nu vet jag inte vad du grundar dina uppfattningar på, men jag anser de är ganska överdramatiserade. Jag eller någon annan blågul har aldrig varnat någon för att inte har sökt. Möjligen om någon har slarvat med att söka 4-5 gånger i rad men då har personen även inte följt de anvisningar BlåGult har med största sannolikhet meddelat i samband med att tråden låsts.. och då kan man bli varnad för att man ignorerar uppmaningar.

Det var inte riktigt seriöst menat att jag trodde att jag skulle blivit varnad, mera att det hade varit rätt kul OM det hade förhållit sig så att jag fick en varning för det,
om man tänker på att det var en tråd som handlade om just det som jag startade..
Så meningen var väl att det hade varit stor humor(?) och jag hade inte tagit det så illa (därmed inte sagt att jag VILL bli varnad), men det hade ju helt klart varit ett roligt sätt att bli det på. happy.gif

Och jag tyckte faktiskt att jag sökte på tråden innan jag startade en ny, men något fel måste det ju helt klart ha blivit.unsure.gif
Jag får gå och läsa på i tråden om hur man söker igen.. salute.gif
Kimster
Okej, visst men varningar är inget jag brukar skämta om så här. Folk trivs inte alls med att få en och det är ganska jobbigt att ta emot dom, har jag fått uppleva ett antal gånger som delar ut dom. De biter relativt hårt, vilket iofs är bra på ett sätt, men det är inte något jag skämtar om av hänsyn till de som faktiskt fått varningar av en eller annan anledning. Varningar är ett nödvändigt ont.
pjäsmannen
QUOTE (Kimster @ Feb 6 2007, 22:50 ) *
Okej, visst men varningar är inget jag brukar skämta om så här. Folk trivs inte alls med att få en och det är ganska jobbigt att ta emot dom, har jag fått uppleva ett antal gånger som delar ut dom. De biter relativt hårt, vilket iofs är bra på ett sätt, men det är inte något jag skämtar om av hänsyn till de som faktiskt fått varningar av en eller annan anledning. Varningar är ett nödvändigt ont.

men jag vet 2 stycken som har blivit utslängd utan någon som helst förklarning. Slänger man ut någon så vore det bra att veta varför! . Om man nu skulle bli avstängd så borde man få en varning först och inte bli avstängd med en gång
Ringo
QUOTE (pjäsmannen @ Feb 8 2007, 13:59 ) *

men jag vet 2 stycken som har blivit utslängd utan någon som helst förklarning. Slänger man ut någon så vore det bra att veta varför! . Om man nu skulle bli avstängd så borde man få en varning först och inte bli avstängd med en gång

De kanske blev "utslängda" pga inaktivitet. inga inlägg motsv.
Vysotskij
men jag vet 2 stycken som har blivit utslängd utan någon som helst förklarning.

Det är inte dina tidigare nick du syftar på?
Kimster

jaha.. intressant .. berätta din version av det hela då och hur du kan veta om bakgrunden till det hela..
pjäsmannen
QUOTE (Kimster @ Feb 8 2007, 19:23 ) *

jaha.. intressant .. berätta din version av det hela då och hur du kan veta om bakgrunden till det hela..

Den ena killen som låg på samma lucka som jag gjorde(FhFladdare) blev utslängd pga han var tydligen lustig över någon snubbe på Tv4 som blivit informatör på Försvarsmakten. han blev tydligen inte varnad bara avstängd pga han var lustig över den snubben ! vem nu det är? En varning hade ju varit på sin plats utan att bli avstängd. Jag är med en förening som heter Svenskflyghistoriks förening och där är det så att det finns en del män som tror dom är i Flygvapnet än och agerar efter det. Låt inte denna suveräna sida bli som SFF
Kimster
Fhfladdare ja.. ja han känner du säkert väl.. väldigt väl.

Jag kan som information till de andra berätta att Fhfladdare hade drygt 8 tillsägelser på sig med början Jan 23 2004. Sen kom det varningar några gånger, och Jul 9 2005 enligt databasen så fick vi nog. 3 Blågul finner den medlemmen stökig och bannas pga av upprepade ignoreringar av Blåguls uppmaningar.

Så nog visste han/du om att han var ute på hal is ganska länge. Begriper man inte efter fler än 5+ uppmaningar så kan jag eller blågul inte sitta och förklara anledningar i absurdum. Rätta in sig i ledet eller kliv ur, gör man inte det självmant kommer vi hjälpa till, vilket var fallet för fhfladdare...
pjäsmannen
QUOTE (Kimster @ Feb 9 2007, 15:56 ) *
Fhfladdare ja.. ja han känner du säkert väl.. väldigt väl.

Jag kan som information till de andra berätta att Fhfladdare hade drygt 8 tillsägelser på sig med början Jan 23 2004. Sen kom det varningar några gånger, och Jul 9 2005 enligt databasen så fick vi nog. 3 Blågul finner den medlemmen stökig och bannas pga av upprepade ignoreringar av Blåguls uppmaningar.

Så nog visste han/du om att han var ute på hal is ganska länge. Begriper man inte efter fler än 5+ uppmaningar så kan jag eller blågul inte sitta och förklara anledningar i absurdum. Rätta in sig i ledet eller kliv ur, gör man inte det självmant kommer vi hjälpa till, vilket var fallet för fhfladdare...

Klart jag känner till han! Vi låg ju på samma lucka och är kommpisar. Han undrar nu i vilken värld ni lever i? För som han säger till mig att skulle han bli varnad så forsätter han inte. 1+1 är inte så svårt att begripa.Men men detta är inte om mig nu utan fhfladdare så jag vill inte bli avstängd pga han är sur nu.
Kimster
mm ja nej så är det kanske i dina ögon vill du/han kritisera beslutet så går det bra att maila mig.

Det värsta jag vet är lögnare kan jag väl säga direkt. ..det andra jag säger är att utger sig någon att vara någon som den inte är och vi kan med bevisa det så kommer vi banna ganska snabbt.

fhf laddare gjorde fel, han blev meddelad om det ett flertal gånger inklusive varnad, och om ord står mot ord litar jag på mina kollegor med tanke på den logg av verksamhet som finns i forumets databas. Att sen mr fhf laddare gick in som en annan användare och klagade i syfte att se ut som en helt annan hjälper inte direkt åt det positiva hållet.

Vad gäller kontot fhfladdaren är den saken utarrangerad och vill någon komma med något så maila mig, om inte så tar jag det som att man har accepterat beslutet som nu togs för ett bra tag sen... sen kanske man kan tycka att det är märligt att det tas upp.. av just "dig" pjäsmannen. Jag har min tro, men utan klara bevis tänker jag inte rota mer i det personligen... även om jag har fått höra av andra om du inte är den utger dig att vara.

..du kan ju "hälsa" fhf laddare att budbärare genom andra är ett dåligt sätt att komma med synpunkter, vill fhf laddare nått så ska det komma från personen "fhf laddare" och inte via nått/någon annat konto/medlem/användare.
pjäsmannen
QUOTE (Kimster @ Feb 9 2007, 18:37 ) *
mm ja nej så är det kanske i dina ögon vill du/han kritisera beslutet så går det bra att maila mig.

Det värsta jag vet är lögnare kan jag väl säga direkt. ..det andra jag säger är att utger sig någon att vara någon som den inte är och vi kan med bevisa det så kommer vi banna ganska snabbt.

fhf laddare gjorde fel, han blev meddelad om det ett flertal gånger inklusive varnad, och om ord står mot ord litar jag på mina kollegor med tanke på den logg av verksamhet som finns i forumets databas. Att sen mr fhf laddare gick in som en annan användare och klagade i syfte att se ut som en helt annan hjälper inte direkt åt det positiva hållet.

Vad gäller kontot fhfladdaren är den saken utarrangerad och vill någon komma med något så maila mig, om inte så tar jag det som att man har accepterat beslutet som nu togs för ett bra tag sen... sen kanske man kan tycka att det är märligt att det tas upp.. av just "dig" pjäsmannen. Jag har min tro, men utan klara bevis tänker jag inte rota mer i det personligen... även om jag har fått höra av andra om du inte är den utger dig att vara.

..du kan ju "hälsa" fhf laddare att budbärare genom andra är ett dåligt sätt att komma med synpunkter, vill fhf laddare nått så ska det komma från personen "fhf laddare" och inte via nått/någon annat konto/medlem/användare.

Jag kan läsa att DU tror jag och Fhf Laddare är samma person! men jag hoppas du har mer kött på benen med detta bottenlösa påståendet. Du får gärna stänga av mig isf pga din misstäksamhet imot mig. Som jag skrev tidigare att SFF styrs av ett gäng äldre män som inte har klivit ur sina unifromer och jag hoppades att SoldF inte skulle bli samma ställe för folk som inte klarar det civila samhället. OCH jag hjälper en vän som var obekväm i Soldf.Man skall hjälpa sina kommpisar i nöd vilket är svårt för andra att begripa.
Han vill gärna bli medlem igen men det ser mörkt ut!som Hegerfors sa om Kameruns avbytarbänk.
Bappelsinmannen
QUOTE (pjäsmannen @ Feb 9 2007, 20:17 ) *
Jag kan läsa att DU tror jag och Fhf Laddare är samma person! men jag hoppas du har mer kött på benen isf. Du får gärna stänga av mig isf pga din misstäksamhet i mig imot. Som jag skrev tidigare att SFF styrs av ett gäng äldre män som inte har klivit ur sina unifromer och jag hoppades att SoldF inte skulle bli samma ställe för folk som inte klarar det civila samhället. OCH jag hjälper en vän som var obekväm i Soldf.Man skall hjälpa sina kommpisar i nöd vilket är svårt för andra att begripa
Han vill gärna bli medlem igen men det ser mörkt ut som Hegerfors sa om Kameruns avbytarbänk

Du, det är nog flera som TROR samma sak, rolleyes.gif.
Ett tips för din del är en lite mer ödmjuk attityd och vad gäller din "kompis" så kan han antagligen regga sig igen under ett annat nick (om han nu inte blev IP-bannad dvs.) och följa de regler som finns och inte minst följa BlåGuls uppmaningar och anvisningar.
Vi har (det är åtminstone min åsikt) ett ganska trevligt och gemytligt forum som modereras av ett gäng entusiaster som gör ett jäkligt bra jobb och vi bör fortsätta efter den modellen, så det är bara att rätta in sig i ledet eller gå till ett annat forum.

Mvh Nisse
Dobberman
QUOTE (Bappelsinmannen @ Feb 9 2007, 20:25 ) *
Du, det är nog flera som TROR samma sak,

Second that.

tongue.gif

Sen blir man inte bannad .....bara för att.
Det finns skäl.
pjäsmannen
QUOTE (Bappelsinmannen @ Feb 9 2007, 20:25 ) *
Jag kan läsa att DU tror jag och Fhf Laddare är samma person! men jag hoppas du har mer kött på benen isf. Du får gärna stänga av mig isf pga din misstäksamhet i mig imot. Som jag skrev tidigare att SFF styrs av ett gäng äldre män som inte har klivit ur sina unifromer och jag hoppades att SoldF inte skulle bli samma ställe för folk som inte klarar det civila samhället. OCH jag hjälper en vän som var obekväm i Soldf.Man skall hjälpa sina kommpisar i nöd vilket är svårt för andra att begripa
Han vill gärna bli medlem igen men det ser mörkt ut som Hegerfors sa om Kameruns avbytarbänk

Du, det är nog flera som TROR samma sak, rolleyes.gif.
Ett tips för din del är en lite mer ödmjuk attityd och vad gäller din "kompis" så kan han antagligen regga sig igen under ett annat nick (om han nu inte blev IP-bannad dvs.) och följa de regler som finns och inte minst följa BlåGuls uppmaningar och anvisningar.
Vi har (det är åtminstone min åsikt) ett ganska trevligt och gemytligt forum som modereras av ett gäng entusiaster som gör ett jäkligt bra jobb och vi bör fortsätta efter den modellen, så det är bara att rätta in sig i ledet eller gå till ett annat forum.

Mvh Nisse

Hej Nisse!
Men sak gör mig jävligt arg och det är när någon misstror mig. Jag bara framförde vad han sa och fick fan för det. Men Sverige är ett fritt land och alla får tro vad fan dom vill
Blå gul kan få ett email av mig med våra namn och person nr
Sedan vore det på sin plats att be om ursäkt när han upptäcker att vi INTE är en och samma person.Offntligt med
Eller så avreggar mig från denna sida helt..
Bappelsinmannen
QUOTE (pjäsmannen @ Feb 9 2007, 20:37 ) *

Nämen, vilken underbar idé.......

//Nisse
pjäsmannen
Du Nisse kan väl be han göra det.Du får nöjet att göra det
Ing
QUOTE (Bappelsinmannen @ Feb 9 2007, 20:38 ) *

//Nisse

Säger inte emot alls.

Duger inte ledarskapet åt herrn så ska du veta att det är HELT frivilligt att logga in eller ens knappa in adressen hit. Din "vän" misskötte sig länge utan bättring, hur länge ska vi tolerera det?

Håll dig härifrån om du/ni bara ska tjura, inte ett enda jävla gnällinlägg till från dig här, då är det bättre att du håller käft. Vill du ha hjälp med den delen så är det BARA att säga till.

/BlåGul
Ing
Dåså..... rensat upp här LITE nu.
Kommer antagligen ta bort lite mer skräp här framöver, då det inte direkt tillför debatten "varnad" någonting.

/BG
pjäsmannen
QUOTE (Ing @ Feb 9 2007, 20:47 ) *

//Nisse

Säger inte emot alls.

Duger inte ledarskapet åt herrn så ska du veta att det är HELT frivilligt att logga in eller ens knappa in adressen hit. Din "vän" misskötte sig länge utan bättring, hur länge ska vi tolerera det?

Håll dig härifrån om du/ni bara ska tjura, inte ett enda jävla gnällinlägg till från dig här, då är det bättre att du håller käft. Vill du ha hjälp med den delen så är det BARA att säga till.

/BlåGul

Om jag är tvungen att hålla käft pga detta så av regga mig TACK
Jag håller inte käften för någon
Men rättar mig i ledet gör jag och det är inga problem
med det. Finns det en chans för FhF laddare att få tillbaks sitt konto?
Eller är han stoppad helt? trotts allt så är SoldF en jävligt bra sida
Ing
QUOTE (pjäsmannen @ Feb 9 2007, 21:12 ) *

//Nisse

Säger inte emot alls.

/BlåGul

Nej, Fhf laddares konto kommer inte att återaktiveras.

Skicka ett PM eller återkom imorgon med din önskan om avaktivering så fixar vi det.

/BG.
pjäsmannen
QUOTE (Ing @ Feb 9 2007, 21:16 ) *
QUOTE (pjäsmannen @ Feb 9 2007, 21:12 ) *

//Nisse

Säger inte emot alls.

/BlåGul

Nej, Fhf laddares konto kommer inte att återaktiveras.

Skicka ett PM eller återkom imorgon med din önskan om avaktivering så fixar vi det.

/BG.

Jag kommer vara kvar här på SoldF.
J-Star
Som jag skrev tidigare att SFF styrs av ett gäng äldre män som inte har klivit ur sina unifromer och jag hoppades att SoldF inte skulle bli samma ställe för folk som inte klarar det civila samhället.

Vad hoppades du uppnå med det där tramset? Du är inte särskilt diplomatisk av dig.
OCH jag hjälper en vän som var obekväm i Soldf.Man skall hjälpa sina kommpisar i nöd vilket är svårt för andra att begripa.

Med tanke på att din kompis försatt sig själv i nöd så kan du hjälpa honom på bästa sätt genom att uppmana honom att skärpa till sitt uppförande. Bara för att man är kompis så betyder det inte för den sakens skull att man skall lägga sig platt inför dennes beteende. En kompis uppgifter innefattar bland annat att berätta när någon uppför sig socialt oacceptabelt.

/J
koenigsegg88
Hej!
jag undrar om ni skulle kunna ompröva min varning som jag idag har?
Som jag fick under en diskussion med 9x19.

När jag ändå är i farten varför finns det olika varnad texter? J-star har *varnad* och jag har VARNAD
Kimster
QUOTE (koenigsegg88 @ May 11 2007, 00:55 ) *
Hej!
jag undrar om ni skulle kunna ompröva min varning som jag idag har?
Som jag fick under en diskussion med 9x19.

När jag ändå är i farten varför finns det olika varnad texter? J-star har *varnad* och jag har VARNAD

1. Rutin är att jag ser över varningar då och då, och de tas bort när VI anser det är förtjänat. Mer svar än så kan jag inte ge dig.

2. Beror på två olika blågula som varnat. Jag ska dock försöka se till att det där blir någon standard så det ser likadant ut för alla.
Agentorange67
Hej!
Jag har varit varnad i ungefär helvt år jag undrar hur länge ska jag vara varnad?
SISU
Se inlägget ovan för ditt .....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.