Några ungdomar som märker att man kan ha roligt med ett liggunderlag samt en termos när man har för mycket fritid... Klicka här
Bappelsinmannen
Mar 3 2008, 19:43
Jaja, måste ha missat den, ta den här då istället!
//Nisse
QUOTE (J-Star @ Feb 13 2008, 14:19 )
Fanns på sidan 15. ;) /J
pappa6116
Mar 15 2008, 02:51
Jag tror att alla någongång i livet har försökt tala engelska utan att ha kunnat, mitt senaste försök var när jag var 8 år, jag ska inte svära på det men jag tror att hon är äldre....
Top Gun recut - Tompa och Val har ett litet äventyr >>
Mattsson
Apr 15 2008, 17:12
Vem är egentligen stjärnan? Disclaimer: THIS CONTENT IS HOSTED BY YOUTUBE, NOT SoldF.com
SoldF.com can not be held responsible for content published on Youtube and linked by our members. SoldF.com only provides code making it possible to view the links posted by the member in the post.
Disclaimer: THIS CONTENT IS HOSTED BY YOUTUBE, NOT SoldF.com
SoldF.com can not be held responsible for content published on Youtube and linked by our members. SoldF.com only provides code making it possible to view the links posted by the member in the post.
Enligt vad jag läst om detta klipp tidigare skall det vara nåt killgäng som är ute och har skoj, varpå en snubbe kliver upp i ringen mot ett proffs som en rolig grej. Till en början får han rätt friskt med pisk av proffset sen....
Hotel Charlie One
Aug 20 2008, 21:07
Den här fotbollsdomaren är inte bara bra packad... han har guts nog att vinka åt publiken på väg ut också:
How NOT to clear a room: Disclaimer: THIS CONTENT IS HOSTED BY YOUTUBE, NOT SoldF.com
Tvåan är min idol.
tinhead
Sep 18 2008, 18:29
Jag gillar säckpipor, jag gillar låten.. Men framförandet http://www.youtube.com/watch?v=xpSlExF75rY Disclaimer: THIS CONTENT IS HOSTED BY YOUTUBE, NOT SoldF.com
sleget
Sep 19 2008, 06:32
QUOTE(tinhead @ Sep 18 2008, 19:29 )
Jag gillar säckpipor, jag gillar låten.. Men framförandet