Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Kräftskiva!!
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
116-1022693932
Är det någon som har några bra minnen av forna kräftskivor ??????? själv har jag en som är oslagbar när man inte fick ldigt på P10 då smög man sej ju ut och köpte kräftor sen satt man och mumsade med kompisarna  ända tills löjtnanten kom :0  panik!!!! , jag vet inte vilka som fick mest skäll jag och mina kompisar eller kräftorna biggrin.gif men efter att löjtnanten tagit kräftorna i beslag så hittade vi rester av dom i löjtnantens papperskorg
TangoXray
Eftersom jag är allergisk mot kräftdjur så brukar jag hålla mig till den flytande födan.
Men en gång så vart jag lite salongsberusad (just det ja) och en polare lurade i mig en kräfta. Han visste dock inte att jag var allergisk.

Jag blev såklart dålig som en svin och började spy och grejer.

Efter det så spenderade jag en hel dag med att förklara för mina polare att det faktiskt var en kräfta och inte det flytande som gjorde mig dålig. Tror faktiskt att jag inte övertygat dom än...

Varför skriver jag detta egentligen? Totalt ointressant..

/TangoXray

:withstupid
Lord Good
Minns man något kan det väl inte varit någon vidare fest?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.