Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Årets SoldF
SoldF.com Forum > SoldFs Garnison > SoldFForum
oz
Nu har jag letat lite men inte så jättejättemycket kanske. Så Kimster-hök du får väl stympa tråden om det är galet.

Men...varför finns det ingen ny omröstning, eller var ämnet utarmat efter förra utmärkelsen?
Förövrigt så hittar jag bara en 2003 och ingen 2004. Skumt. Men det borde väl bli dags för en 2005 snart va?

Sen skulle det ju vara lite sött om personer som fått utmärkelsen (I det här fallet Unicorn) fick en liten medalj eller nåt (gif motvs) bredvid sitt namn.

Vad säger folket?

Gamla bortglömda och avdammade trådar:
Rösta: ..:: RESULTAT Årets SoldF 2003 ::...
..:: Årets SoldF ::...
Hjelm
QUOTE (oz @ Nov 25 2005, 11:26 ) *
Nu har jag letat lite men inte så jättejättemycket kanske. Så Kimster-hök du får väl stympa tråden om det är galet.

Men...varför finns det ingen ny omröstning, eller var ämnet utarmat efter förra utmärkelsen?
Förövrigt så hittar jag bara en 2003 och ingen 2004. Skumt. Men det borde väl bli dags för en 2005 snart va?

Sen skulle det ju vara lite sött om personer som fått utmärkelsen (I det här fallet Unicorn) fick en liten medalj eller nåt (gif motvs) bredvid sitt namn.

Vad säger folket?

Gamla bortglömda och avdammade trådar:
Rösta: ..:: RESULTAT Årets SoldF 2003 ::...
..:: Årets SoldF ::...

Den är nedlagd, tyvär.

Edit: "för lite intresse bland skribenter att nominera.", PM från BG. De kan få förtydliga mer här.
Krook
Är det inte läge för ett försök igen? Snälla?

/K
Sytare
QUOTE (Krook @ Jan 3 2007, 23:40 ) *

/K

Vad nu Krook, har du fått indikationer på att du kanske har en chans? rolleyes.gif
Krook
QUOTE (Sytare @ Jan 4 2007, 00:50 ) *
QUOTE (Krook @ Jan 3 2007, 23:40 ) *

/K

Vad nu Krook, har du fått indikationer på att du kanske har en chans? rolleyes.gif

Nädå, så uppblåst är jag inte. Det skulle väl vara som årets besserwisser då fast där är kampen stenhård. dribble.gif

Jag tycker det är ett kul sätt att dels uppmärksamma folk och dels att sprida goda inlägg och bra trådar.

/K
Gorg
Jag visste att det var något som saknats i hela nyårsprocessen för 2007.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.