Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Ny på Forumet!
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
70-1032853821
Tjenare Bröder(/Systrar?)!

Precis anmält mig här! Ville bara säga hej! En liten undran, har uppfattat det som att ålder/erfarenhet är väldigt blandad här, är detta rätt?

jaja hang loose brothers!
ERI
Välkommen!

Ja du har rätt, ålder och erfarenhet är väldigt blandad här på forumet.

/ERI
Skuggan
Välkommen och må du trivas i detta underliga sällskap :thumbs:
70-1032853821
Är nog inga problem! Antar att alla här lider av samma mentala defekt... :0
Lord Good
Blandat? Jag tycker vi verkar vara superseriösa elitsoldater allihopa!
Haegg
Hej och välkommen

Jag ser att du gjorde GU -90. Det placerade troligtvis in i den demografiska grupp av forumet som minns när V gick första gången och som burit midjekort kavaj med uppvikta ärmar till skoldansen. smile.gif
70-1032853821
Är rädd för att så är fallet... smile.gif Men om någon skulle fråga mig skulle jag aldrig erkänna... lever fortfarande i tron att man aldrig blir äldre än 23.... biggrin.gif
71-1022514937
LOL..!! Då lär du passa in som fan här då..!! smile.gif
Välkommen hit!

Haegg:

Mjo, jag brukar skylla på det när folk tycker jag gjort något konstigt.. biggrin.gif
Haegg
Gotcha

Även jag bär på dessa minnen från ett mörkt förflutet. Vi kan trösta oss med att vi även minns den tid då den svenska hären inte rymdes i en medelstor ishall.
Max
Välkommen hit!! smile.gif
lifhusar
Skönt att se en ny medlem som är torr bakom öronen! Brukar vara positivt för forumet och dess kvalitet. Erfarenhet och perspektiv på saker och ting...
Vlad
Trevligt, välkommen!!
70-1032853821
Hmmm Tack! smile.gif
73-1030022792
Jaha instämmer med övriga och hälsar dig välkommen.

:cool:
114-1027905316
Det är kul att du dök upp..  :) smile.gif
Lt. payne
Jo en sak till Hemvärnet är bäst!
Bara så du vet det! smile.gif
Välkommen i gänget!
Fu Kjellberg
Välkommen hit smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.