QUOTE (Bengal @ Jan 10 2007, 20:04 )

rasististk
Nej.
QUOTE (Bengal @ Jan 11 2007, 01:45 )

rasism
Nej.
QUOTE (Bengal @ Jan 11 2007, 01:45 )

stenåldersnivå
x1
QUOTE (Bengal @ Jan 11 2007, 01:57 )

Vilka grupper som skall stöttas är inte intressant för mig att svara på det mål som alla som är emot kriget är att USA skall lämna landet och kollaboratörerna skall avgå från sina poster och ställas inför rätta. Vilka som leder moståndet är inte intressant, jag har ingen påverkan på det överhuvudtaget, det har Irakierna det är deras uppgift såsom en svensk motståndsrörelse skulle vara Svenskarnas uppgift i händels av ockupation och krig.
Men så bekvämt, ni gör fel men jag har inget bättre förslag, jag bryr mig inte om att de som leder motståndet mördar barn, kvinnor och gamla i "kampen" bara "kampen" går vidare.
QUOTE (Bengal @ Jan 11 2007, 02:38 )

Ö eller inte ligger det i deras gener eller? Rasidelogi trodde jag var en förlegad psudovetenskap.
Rasism, igen... Och ja, det är inget nån ägnar sig åt, det vet du mycket väl så lägg av med det, kom med nåt sakligt istället.
QUOTE (Bengal @ Jan 11 2007, 02:38 )

stenåldern.
x2
QUOTE (Bengal @ Jan 11 2007, 02:49 )

stenåldern.
x3
QUOTE (Bengal @ Jan 11 2007, 02:49 )

Men hellre Islamism som är anti-imperalistisk än kolinal rasistisk herrepolitik.
QUOTE (Bengal @ Jan 11 2007, 02:41 )

Imperalistiska kolinalkrig som bombar sönder länder är dåliga?
Fyra inlägg om rasism och tre om stenålder, ytterligare ett om bombkrig. Du föddes för sent, du hade haft en lysande karriär som manifestskrivare på det glada sjuttiotalet!
Irak var inte ett paradis innan Saddam Hussein invaderade Kuwait, och inte heller innan han kom till makten. Kom igen nu, jag är inte den ende som frågat vad du menar med aktivt motstånd och hur du menar att du vill hjälpa utövarna av detta. Stödjer du de som spränger bomber vid invigningsceremonier för t ex vattenreningsverk etc, deras mål är ju att USA et al ska lämna Irak? Ja eller nej? Stödjer du också att många barn dör vid dessa bombattentat? Du kom med ett erbjudande om att gräva upp statistik om olika attacker i gröna zonen etc, och ja, jag antar erbjudandet, kom fram med statistik, vilka är det som dör och såras i de olika attackerna, vanliga civila irakier eller "ockupanterna och deras lakejer"?