Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vilka är specialförbanden som ska lyda under ÖB?
SoldF.com Forum > Besök och gästforum, C 9x19 > Öppet hus
Tannhäuser
SSG, FJS och vilka fler?
oz
Inga fler. Officiellt iaf.
Kimster
Någon annan som hade nått "adekvat" att komma med ?
så slipper jag rensa..

Tannhäuser du är inne på ett speciellt småkänsligt ämne, så försök 'sålla' informationen du är intresserad av och den som inte ger nått, och ignorera det ointressanta.
Tannhäuser
Det är uppfattat. Om småkänsligheten är beroende av ett sekretessbehov kring specialförbanden så har jag givetvis full förståelse för detta. Om småkänsligheten är avhängig förbandsrivalitet så vill jag försäkra er om att avsikten bakom frågan var att få en extremt simpel bild av ett organisatoriskt förhållande. Ingenting annat.
Adam Wilhelm
Jag tolkar "småkänsligheten" som att det är hysch-hysch och inte förbandsrivalitet.

Men men, det kan ju bara vara jag också... blink.gif
Dobberman
QUOTE (Tannhäuser @ Nov 15 2005, 23:54 ) *
Det är uppfattat. Om småkänsligheten är beroende av ett sekretessbehov kring specialförbanden så har jag givetvis full förståelse för detta. Om småkänsligheten är avhängig förbandsrivalitet så vill jag försäkra er om att avsikten bakom frågan var att få en extremt simpel bild av ett organisatoriskt förhållande. Ingenting annat.

Ett ärligt och seriöst svar är följande...:
OM du redan inte kan/vet dessa saker behöver du inte dom heller.

Se A.W:s svar ovan...Ligger en del i det.

Goaftonotack
Tannhäuser
QUOTE (Adam Wilhelm @ Nov 16 2005, 00:01 ) *
Jag tolkar "småkänsligheten" som att det är hysch-hysch och inte förbandsrivalitet.

Men men, det kan ju bara vara jag också... blink.gif

Då nöjer jag mig med det, och tackar dig och oz för de vänliga svaren. smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.