Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Medaljribba
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
76-1022829186
Jag har ett par monteringsanordningar för fullstora medaljer att sälja om någon är intresserad.

Tillverkad i England och med plats för sex medaljer i bredd. Du antingen viker medaljerna eller syr fast dem med ett par stygn i därför avsedda hål. Anordningen sätts fast på uniformer med en stor nål på baksidan.

Pris 150:-/st

Infogar en bild i morgon.
Casca
Vad bra. Jag behöver 2 st. Hur göra?

Casca
Dexter
QUOTE (Lt P @ Juni 11 2002,12:55)
Jag har ett par monteringsanordningar för fullstora medaljer att sälja om någon är intresserad.

Tillverkad i England och med plats för sex medaljer i bredd

Jag som trodde man bara fick ha tre medaljer i rad. Men det kanske bara gäller släpspännen?
APC-mannen
Har inte direkt med medaljribba att göra, men ändå... Vart hittar man FM:s miniatyrmedaljer? Och vad kostar de? Nån som köpt som verkligen vet?
76-1022829186
Med medaljer får man om man har många trycka ihop dem så gott det går, eftersom man bara får bära en rad.

Glömde prylen hemma i morgon, så jag får scanna in den i morgon i stället. Jag återkommer!
KattenJansson
"medaljribba". Kul namn ;)
76-1022829186
Så här ser de ut:

Längd 19 cm.

Intresserade kan lämna ett meddelande.
Dexter
QUOTE (Lt P @ Juni 12 2002,08:14)
Med medaljer får man om man har många trycka ihop dem så gott det går, eftersom man bara får bära en rad.

Aha.. Då förstår jag.. Kan bli lite lurigt att få med alla medaljer på en rad ibland.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.