Help - Search - Members - Calendar
Full Version: PREVIEW Ordermall Plutonchef
SoldF.com Forum > SoldFs Garnison > SoldF.com
henke
Jens Mikkelsen har tagit fram ett nytt minneskort för Plutonschef baserat på SoldF.com-mallen för Gruppchef.
Jag har lagt till vissa saker, formaterat och justerat montering, mm.
Som synes finns en del plats kvar. Kommentarer och förslag på saker som kan använda den tomma delen emottages tacksamt.

Filen är sparad som PDF, men finns även som Word.
/Henke Click to view attachment
IIHF
QUOTE (henke @ Nov 7 2005, 23:00 ) *
Jens Mikkelsen har tagit fram ett nytt minneskort för Plutonschef baserat på SoldF.com-mallen för Gruppchef.
Jag har lagt till vissa saker, formaterat och justerat montering, mm.
Som synes finns en del plats kvar. Kommentarer och förslag på saker som kan använda den tomma delen emottages tacksamt.

Filen är sparad som PDF, men finns även som Word.
/Henke Click to view attachment

Ang. Karta, skall eller kommer inte det att ändras till 6400 streck enl. NATO-standard?

IIHF gasmask.gif
Bolle
Vet inte om det "överblivna" utrymmet på mallen räcker till, tänkte dock att frågor kring skyddsvaktstjänst ofta bollas till PC. Det kanske kan vara något som man vill ha minnesstöd för?
Säkerligen har forumet flera instruktörer som kan knåpa ihop svar på de viktigaste/vanligaste frågeställningarna i form av minnesregler.
Kan tänka mig att den tjänsten ligger hyggligt nära till hands att man faktiskt får tillämpa i fredstid (med fredstida juridiska konsekvenser!), samtidigt som man ofta har övat mer på andra bitar av soldatlivet.
Men vad vet jag, det kanske är ämne nog för en egen mall! smile.gif
/Bolle
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.