Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Svenska moddar till spel
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dataenheten
103-1022441490
Någon kanske tidigare har skrivit detta men jag chansar iaf.

Ghost recon.

http://files.3dretreat.com/download.asp?fileid=404&catid=89

Operation Flashpoint (under utveckling, skynda på!)

http://www.op-whitenight.cjb.net/
Max
Snart (den 31 maj) så släpps full versionen av Swedish Forces Mod till Ghost Recon.
Fu Gson
Ingen som vet när som släpper moden till OPF?

kollade på hemsidan men det stod inget där....
Max
Jag har precis fått höra att Swedish force mod kanske kommer att släppas redan på torsdag, så ni får hålla er tills dess (själv har man det ju redan :cool:)
103-1022441490
Jag tror utvecklarna av op:Whitenight väntar på tekniken i Resistance (ett addon till op:flashpoint som snart släpps).
Fu Gson
aaah fan, där ser man.....nu får man ta och börja lita OPF hårt igen då så man får upp färdigheterna....
Max
Jag längtar tills OFP:Resistance kommer ut, tänk bara på de nya grejerna som kommer att vara med; ett industriområde, pistoler, broar och kanske sjöar.
Sen kan man ju också hoppas på att BIS släpper Oxygen (verktyg så man kan importera nya modeller in i spelet) till allmänheten efter att Resistance kommit ut. Då kan jag äntligen släppa mina (hittills) två vapen (AK5B och Pistol 88)
Ta gärna en titt på dem på min hemsida.
RoA
Ang. OPF White night moden så skickade jag en undran till dem om när de eventuellt skulle släppa den.

Svaret var att de siktade på juni, juli. Men det kan nog dröja lite mer.
Max
Resistance skulle väl släppas nu i dagarna? Jag har för mig att det var den sista maj. Någon som vet något annat?
RoA
På hemsidan så står det att Resistance släpps den 28:e juni
Max
Okej, mitt fel.
Holger3D
SOPF kommer förmodligen inte att släppas som de flesta projekten. Jag kan det dära med 3d och vet hur mycket slit som ligger bakom och de flesta orkar tyvärr inte med det. Synd är det för det är en bra idé.
Max
Jag kanske är lite korkad men vad betyder SOFP?
Holger3D
Ignorera SOPF, jag kombinerade två spel till ett. Det ska stå Operation Flashpoint den svenska versionen eller vad den nu heter
Max
Okej, nu fattar jag! biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.