Help - Search - Members - Calendar
Full Version: detta har inget med FM att göra........
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Dass
Svensk tjejer är underbara på sommaren!
är det en kompensation för det taskiga vädret vi normalt brukade ha?
83-1023020025
måste va det.... hehehehe

sol brudar å bärs blir det bättre
Lindman
Svenska tjejer är underbara dygnet runt, året om. smile.gif
66-1023458405
Faktiskt sant man lär sig det när man varit lite utomlands i vissa länder nämner inte ländernas namn:)
Lindman
Svenska killar är inte dåliga de heller! Kolla bara fotbollslandslaget!! *LOL* smile.gif
Hades
Sverige är helt enkelt ett underbart land med underbara girls och ett förbannat bra försvarsmakt
GO SWEDEN!!!!
granQ
nja.. rättelse..

sveriges goa killar.. sure..fotbollslaget och sedan länge handbollslaget kända för sin "goa" stämmning.. även om dom i fotboll får jobba mer.. och likadant är det väl i FM.. var ett tag sen jag var där senast (som barn när pappa jobbade) men nog var det go stämmning.. sen kanske inte försvarsmakten är så himla "bäst".. men skönast iallafall..

och det sista och viktigast.. nog finns det bäst tjejer i sverige.. trevliga, söta.. och har man en bra tjejkompis så vet man hur bra dom är.. det enda negativa är att jag typ inte träffat en tjej med bra kill smak.. (och ja, jag är singel ;)
83-1023020025
QUOTE (granQ @ Juni 12 2002,17:56)
det enda negativa är att jag typ inte träffat en tjej med bra kill smak.. (och ja, jag är singel ;)

Låter bekant....å välkommen till klubben=)
Dexter
<borttaget>
målobs
japp trust me ;)
Dexter
<borttaget>
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.