Help - Search - Members - Calendar
Full Version: dvd decoder
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dataenheten
Scribe
Är det någon som kan föreslå en dvd decoder som är kompatibel med Mircrosoft Media Player 10 och som är gratis?

De dvd decoders som programmet själv föreslår kostar en himla massa kosing.

(det följde inte med någon dvd decoder med dvd spelaren?)
FkN
Vad är det du är ute efter? Vill du rippa dvd-skivor eller?
Magnus
QUOTE (Fk Nordin @ Oct 4 2005, 19:27 )
Vad är det du är ute efter? Vill du rippa dvd-skivor eller?
*

Tror att han bara vill spela upp dvd-filmer i Windows Media Player, vilket sjukt nog inte går utan tilläggscodecs/plugins.
Scribe
Tror att han bara vill spela upp dvd-filmer i Windows Media Player, vilket sjukt nog inte går utan tilläggscodecs/plugins.

RÄTT!!!!

Får jag tag på den där lille Bill Gates som skapade programmet ska jag rångsamt dra ut varenda nagel på honom. Skapa ett program som inte funkar utan en massa olika tilläggsprogram, fy skäms.

Är det någon som har ett bra förslag på plug-in program man kan använda sig av? (vill inte ha en helt ny mediaspelare då det redan nu börja bli för många på datorn, iTunes, Quick time, Real Player, WMP etc)
Kimster
Tanka och kör VLC VideoLan player så kan du kasta alla de andra typ smile.gif
jed
QUOTE (Kimster @ Oct 4 2005, 18:48 ) *
Tanka och kör VLC VideoLan player så kan du kasta alla de andra typ smile.gif

Och vlc hittar du på videolan.org/vlc till dom flesta plattformar. Suverän spelare, spöar skiten ur powerdvd som jag fick med grafikkortet...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.