Predator
Jun 3 2002, 19:33
Har sett på gamespot.com att Ghost Recon har haft premiär på X-boxen för ett tag sen i USA. Någon som vet när den har det i Sverige?
Gissar på till hösten. Släng en titt på Prisoner of war som kommer 7:e juli. Man ska sneaka sig ur ett tyskt fångläger under ww2.
Predator
Jun 5 2002, 22:33
Trist att det är tredjepersonspel dock. Köpte faktiskt Star Wars Jedi Starfighter idag, har dock knappt hunnit spela det än. Frågade också i affären (affärens hemsida är för övrigt nog en av de bästa, webbhallen.com) om jag kunde byta det oöppnade Halo som jag hade och det gick mot att jag skulle betala 150 spänn. Helst skulle jag också ta med nån bekräftelse på att jag fått det med reward pack, vilket jag dock inte har hittat än. Om det går ändå kommer jag nog att byta det mot 007 agent under fire. Det som är jävligt bra med det spelet är att man kan spela mot bottar, vilket är ganska ovanligt bland spelnumera.
Saknar botar i Halo, en rejäl miss! Har siktet inställt på Prisoner of war som släpps i början av juli. Kan knappt vänta till Op Flashpoint och Shenmue 3.
Predator
Jun 5 2002, 22:51
Men först kommer ju Shenmue 2. Den skulle konverteras till X-box och vara färdig i höst stod det i nya Superplay (fast du kanske har kört det på Dreamcast tidiare?). Trean skulle komma ännu senare.
Självklart har jag både ettan och tvåan till Dreamcast. Bästa spelet jag någonsin spelat. Får se om det är värt att köpa tvåan till Xbox, med tanke på att jag redan har det.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.