Help - Search - Members - Calendar
Full Version: filmklipp
SoldF.com Forum > Materielverket - Vapen, Materiel, Fordon och Utrustning, C The Swede > Transportcentralen
karateka
hallo

finns någon här som känner till sidor med lite gratis nerladdningsbar film
på pansar fordon? helst ryska eller svenska.

håller på att fylla hårddisken men lite av varje.

skriv här om Ni hittar någon länk eller så.

här är ett exempel:

http://www.thatcherthunders.org/ttruscom2.htm
Hjelm
QUOTE (karateka @ Sep 22 2005, 10:46 )
hallo

finns någon här som känner till sidor med lite gratis nerladdningsbar film
på pansar fordon? helst ryska eller svenska.

håller på att fylla hårddisken men lite av varje.

skriv här om Ni hittar någon länk eller så.

här är ett exempel:

http://www.thatcherthunders.org/ttruscom2.htm
*

Fixa DC++ istället.. har själv ett ganska stort antal filmer
karateka
oj såhär svarar man ja.

tack för tipset. jag har faktiskt dc++ på bärbara datorn ja. självklart är det där jag skall börja ladda.
martinator
QUOTE (karateka @ Sep 22 2005, 10:46 )

Galen sajt. Kilen som skrivit texterna är ju helt övertygad om att Ryssland tänker ta över världen och spreja ner oss med stridsgas och virus, trevliga bilder dock.

/martinator
dxl
Och klickar man vidare så finner man även följande citat
COME ON, GET WITH THE PROGRAM, ISRAELITES! YOU HAVE GOD AND THE BIBLE ON YOUR SIDE. START READING HIS BOOK…AND FOLLOWING IT. IT’S ALL RIGHT TO HATE AND FIGHT THE ENEMIES OF GOD AND ISRAEL. GO SUIT UP AND GRAB YOUR SWORD! KING DAVID AND HITLER SET US THE EXAMPLE. THIS TIME, LET’S WORK TOGETHER AND FINISH THEM OFF

han verkar kort å gott lite galen men som sagt, fina bilder var det iaf.
A2Keltainen
QUOTE (martinator @ Sep 22 2005, 13:42 )
Galen sajt. Kilen som skrivit texterna är ju helt övertygad om att Ryssland tänker ta över världen och spreja ner oss med stridsgas och virus, trevliga bilder dock.

Tro det eller ej, men jag fick en gång i tiden helt ett seriöst erbjudande från den mannen om att komma och föreläsa för svenska försvaret, med en frågan om jag kunde förmedla kontakt. Jag var fördomsfull nog att anta att hans intresse för att föreläsa var större än svenska försvarets intresse för att lyssna, och svarade diplomatiskt att det tyvärr inte var något jag kunde hjälpa till med. biggrin.gif Han var redan då helt galen, och han har definitivt blivit värre allteftersom åren har gått.
karateka
han är aningen nervig, kan vara någon typ av gas.
ryssarna har i vilket fall som helst producerat några mäktiga maskiner genom åren.
Rokare
THATCHER’s Primary Topics Page
THATCHER THUNDERS! Home Page

saknade en länk där, kanske har han tagit bort den?

THATCHER´s "do it yourself" Aluminium foil hats..

blink.gif

GMY
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.