Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Lite roliga leksaker.
SoldF.com Forum > Materielverket - Vapen, Materiel, Fordon och Utrustning, C The Swede > Materielplatsen
Gunpowderboy
Fick lite roliga leksaker för ett tag sedan av en polare. Någon som kan berätta något om dom. Typ, tillverkare, värde mm.

jag har gjort en liten sida med bilder. LÄNK
arvid_eriksson
haha dom såg kul ut, ser ryska ut
Gunpowderboy
QUOTE (arvid_eriksson @ Sep 13 2005, 16:40 )
*

Jo ryska är dom utan tvekan. Frågan är vilka som har tillverkat dom, vad dom är värda osv. INgen som vet något om loggorna på askarna och undersidan av vagnarna?

Såg motsvarande säljas för 170kr på tradera så något skall dom nog vara värda... Hmmmm. elräkningen skall ju snart betalas...
The Trigger
QUOTE (Gunpowderboy @ Sep 13 2005, 17:38 )
QUOTE (arvid_eriksson @ Sep 13 2005, 16:40 )
*

Jo ryska är dom utan tvekan. Frågan är vilka som har tillverkat dom, vad dom är värda osv. INgen som vet något om loggorna på askarna och undersidan av vagnarna?

Såg motsvarande säljas för 170kr på tradera så något skall dom nog vara värda... Hmmmm. elräkningen skall ju snart betalas...
*

Jag köpte sådana när jag var i ryssland för några år sen. De kostade mig nästan ingenting. Men de är roliga å ha i bokhyllan blink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.