Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Pastor Phelps skall besöka Sverige ?
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
Pages: 1, 2, 3
Lt P
Äsch, ta dit DiLeva så är saken fixad.
Dobberman
QUOTE (roninn @ Aug 26 2005, 11:00 )
Jag personligen skulle helst vilja att pastorn får lämna Sverige med nått lite mer bestående minne...
Helt enkelt en riktig anledning att hata oss.

En redig Norrländsktall uppkörd i rektum kan vara ett ganska "bestående minne", men han hoppas antagligen på just ett våldsamt mottagande.
Så det bästa är nog om han får stå och vråla sig fånig(are). Sen ta sin
eländiga lekamen och åka hem till fru och getter.
dry.gif
J-Star
QUOTE (Lambda @ Aug 29 2005, 09:16 )
Någon borde ta tag i de hela och annordna en motdemonstration, samla ihop ett gäng med skyltar där det står t.ex "Pastor Phelps mother was a whore" något för att verkligen provocera honom =)
*

Helt fel approach mot en sådan. Rosa skyltar där det står "We forgive you" funkar bättre.

Vill man vara riktigt övertydlig ligger man till "Father, forgive him, for he knows not what he's doing". biggrin.gif

/J
Nestor
QUOTE (Lt P @ Aug 29 2005, 09:45 )
Äsch, ta dit DiLeva så är saken fixad.
*

Bästa idén hittils.

Men för att vara lite seriös. Kan man inte gripa honom när han landar eftersom ha utryckligen har hotat kungahuset?.
Bevis finns det ju alltid,,,
sanna
QUOTE (Hendrix @ Aug 29 2005, 17:25 )
Men för att vara lite seriös. Kan man inte gripa honom när han landar eftersom ha utryckligen har hotat kungahuset?.
*

Jo, dessutom hets mot folkgrupp.
Skuggan
kan inte svenskar ses som en folkgrupp?
isåfall är det väl definitivt hets mot folkgrupp
Lambda
QUOTE (sanna @ Aug 29 2005, 23:01 )
QUOTE (Hendrix @ Aug 29 2005, 17:25 )

*

Jo, dessutom hets mot folkgrupp.
*

Ja Säpo eller den vanliga polisen har väl all rätt i världen att gripa honom iaf för en dag eller så. För misstankar om planering av högmålsbrott, förtal, trakasserier och hets mot folkgrupp. Tyvärr tvivlar jag på att det händer, svensk polis är för mesig eller human(?) tveka.gif

Annat hade det varit ifall han gjort något liknande i Iran där hade han fått en årsförbrukning av kullerstenar över sig smile.gif
Vinter
När jag tänker efter det bästa som kan hända är att ingen dyker upp på någon av hans möten etc och att media håller sig där ifrån. Då är det bara att packa och åka hem.
isa
Låt han gorma tillsammans med de 20 anhängare han har (var visst inte fler) och ta bort uppmärksamheten kring tillställningen. Tror nog att det blir ganska så tyst om hela spektaklet då. Verkar vara det enda denne stofil verkar vara intresserad av. Just uppmärksamheten och inget annat... 7.gif

Snacka om att skapa nyheter av absolut ingenting.... Expressen lyckades...igen...

P.S Åke Green? Vem är det? En präst... Jaha... o jag är en system programmerare... och? D.S
Rokare
QUOTE (Lambda @ Aug 30 2005, 00:54 )
Ja Säpo eller den vanliga polisen har väl all rätt i världen att gripa honom iaf för en dag eller så. För misstankar om planering av högmålsbrott, förtal, trakasserier och hets mot folkgrupp. Tyvärr tvivlar jag på att det händer, svensk polis är för mesig eller human(?)  tveka.gif

Annat hade det varit ifall han gjort något liknande i Iran där hade han fått en årsförbrukning av kullerstenar över sig  smile.gif

*

And that makes sweden worse.... or better?
Lambda
Bättre. Men ibland önskar man att vissa personer fick hårdare straff/behandling ^^
jed
QUOTE (J-Star @ Aug 29 2005, 17:22 )
Vill man vara riktigt övertydlig ligger man till "Father, forgive him, for he knows not what he's doing". biggrin.gif

/J
*

Haha!! Underbart förslag, funderar nästan på att åka dit och ordna en liten motdemonstration med rosa skyltar och fluffiga kuddar smile.gif

QUOTE (Rokare @ Aug 30 2005, 13:27 )
QUOTE (Lambda @ Aug 30 2005, 00:54 )
Ja Säpo eller den vanliga polisen har väl all rätt i världen att gripa honom iaf för en dag eller så. För misstankar om planering av högmålsbrott, förtal, trakasserier och hets mot folkgrupp. Tyvärr tvivlar jag på att det händer, svensk polis är för mesig eller human(?)  tveka.gif

Annat hade det varit ifall han gjort något liknande i Iran där hade han fått en årsförbrukning av kullerstenar över sig  smile.gif

*

And that makes sweden worse.... or better?
*

Klart bättre (iaf enligt mig)
Vildmannen
"diplomatic-style safe passage" laugh.gif
http://www.godhatesfags.com/fliers/aug2005...g-of-sweden.pdf
arvid_eriksson
så, han kommer den 5 sept
hoppas nånärdär, filmar och postar här, vill gärna se vad som händer
Nestor
Det tragiska är ju att Phelps tror att Kungen har makt att besluta om det där...

Komiskt...
Lambda
Killen är väl inte speciellt bildad ;p
Because of innumerable death threats from your violent, filthy faggot countrymen and loyal subjects, we wrote you yesterday demanding your guarantee of adequate police protection from touchdown to takeoff of our plane at Stockholm airport. We expect your guarantee in writing via fax or email..

Först kallar han kungen för "Sissy Girley Man, Fag Pimp, and Father of Sluts"(jäkla ordförråd) sedan ber han om att få skydd och hjälp av honom haha smile.gif
Darkwand
Om någonting händer med Phelps blir det väl en lika bra polisutedning som när ett gäng nazister förstörde en barnporr utställning på moderna museet.
vissel.gif

Jag tror jag ska åka in till slottet på måndag bara för att se om han dyker upp, man kanske får göra ett envarsgripande clap.gif
Honken
Man borde stå där med regnbågsfärgade flaggor med text där det står: "Sweden loves you, Father Phelps" Malajn.gif

Med personer som är så hemskt missriktade i sin tankeverksamhet kan man ha mycket kul med fun_icon_nana.gif
Vinceres
Vet någon vilket klockslag han kommer?

Man kanske kan ta några bilder då
Ragulin
Man kan ju be den allvise Guden om att Migrationsverket och Polisen gör ett förvarsärende av honom. Kanske hamnar han då i mina klor och då skall jag visa honom var Moses gömde Arons stav!!!
Cinnes
Jag skrattar så jag håller på och trilla av stolen när jag läser denna tråden.
Och hans hemsida sen.... *ASG*
Undrar bara vad Hovet svarade på den kära pastorns brev.
Hover har ju nämligen som rutin att svara på alla inkommna brev.
arvid_eriksson
har han landat än??
C 2.a pjäs
Flagga mig hit och tatuera mig dit, är det bara jag som tror att medicinen "käftsmäll" är rätt och lagom? Dubbel dos om högmålsbrottet personifierad fortsätter att gapa? Ostkaka efteråt, för att bevisa att vi inte är långsinta...
Dobberman
Samliga SOLDF:are som KAN inhandlar ett stycket nedanstående
byxor

Som vi ENDAST ikläder oss, sen åker vi in och " wub.gif kjamar" wub.gif den gode pastorn
och omvänder honom med vår kärlek och värme..
banan_rock.gif fun_icon_nana.gif banan_rock.gif fun_icon_nana.gif

Killen skull dö på plats av hjärtfel...
:P
scattergun
Eftersom man tillhör skaran
thousands of vile, violent, feces-eating Swedes
dry.gif borde väl den gode pastorn få en riktig puss på munnen!!

Men hur kan man både äta bajs och vara
drippings from the Devil's own penis
7.gif Trodde drippings var liksom nåt slemmigt bara....

Som tur är har dom ju rätt i en mening iaf......
Swedish kids are taught it's OK to be gay

Jag fattar inte....är karln så knäpp som han verkar eller är han ute efter publicitet....

Jag menar, här i Sverige finns väl ändå så många knäppgökar med vapen att det han gör kan likställas med att dra ner brallorna och promenera i ett minfält...inget behöver hända...men det kan!!! blyg.gif
Mr_Confused
Tja, Sverige borde vara jämförelsevis ofarligt för honom. Det borde ju finnas fler galningar med vapen i USA och den käre pastorn tycks ju klara sig där trots sidan http://www.godhatesamerica.com/, där man nu bl.a. hyllar orkanen Katrina för att den drabbat "New Orleans, symbol of America, seen for what it is: a putrid, toxic, stinking cesspool of fag fecal matter."
Skåp 36
QUOTE (J-Star @ Aug 26 2005, 07:41 )
QUOTE (arvid_eriksson @ Aug 26 2005, 08:19 )
har nån andressen till hans sida, vill kolla om han har några ordentliga anledninar till hatet
*

Hans anledning är Bibeln... tokdåren.

/J
*

Det är faktiskt fel.

Gud säger klart och tydligt genom profeter Hesekiel (Hes kap 18, vers23)
"Skulle jag finna någon glädje i den ogudaktiges död? säger Herren, Herren.
Nej, jag vill att han vänder om från sin väg och får leva."

Den sk pastorn använder Bibeln för att kamoflera sitt djupa hat och brinnande vrede mot allt och alla, som det står skrivet
Det hjärtat är fullt av, det talar munnen"

Av trädet känner man frukten...
Skåp 36
Är han inte lik den där spökpastorn Caine i nån av Poltergist filmerna?
J-Star
QUOTE (Skåp 36 @ Sep 5 2005, 21:08 )
QUOTE (J-Star @ Aug 26 2005, 07:41 )
QUOTE (arvid_eriksson @ Aug 26 2005, 08:19 )
har nån andressen till hans sida, vill kolla om han har några ordentliga anledninar till hatet
*

Hans anledning är Bibeln... tokdåren.
*

Det är faktiskt fel.
*

Nej... Phelps säger att det är hans motivation. Att han sedan tolkat bibeln fel är en annan femma... men det är bibeln han anger som anledning till sitt agerande.

/J
Skåp 36
Hittade "Caine loockalike" bilden

http://houstonvoice.com/2005/3-25/news/loc...PHELPS-FRED.jpg
Cinnes
någon som hört eller sett nått mer av den käre pastorn?
ingen lokal inföding däruppifrån (stockholmare) som lyckats få en skymt av honom?
Magnus
QUOTE (Cinnes @ Sep 6 2005, 16:33 )
någon som hört eller sett nått mer av den käre pastorn?
ingen lokal inföding däruppifrån (stockholmare) som lyckats få en skymt av honom?
*

Verkar inte som om fegisen vågade komma. Han kanske inte fick sin diplomat-style treatment? smile.gif Eller så fick han ett varmt, diskret välkomnande av Säpo på flygplatsen.
stefanf
Har tyvärr inte sett ett spår av honom. Om han hade dykt upp borde det varit åtminstone en liten notis i Metro eller City.
Verkar som han inte ville komma hit.

Men det förstås - vem skulle vilja åka till ett land fullt av sodomiter? biggrin.gif
Fu Frippe
"Ostkaka efteråt, för att bevisa att vi inte är långsinta... "

biggrin.gif Jag skrattade mig harmynt! Höll på att väcka lill-Frippe, och han ligger ändå en våning upp!! laugh.gif
arvid_eriksson
QUOTE (Fu Frippe @ Sep 6 2005, 21:34 )
"Ostkaka efteråt, för att bevisa att vi inte är långsinta... "

biggrin.gif Jag skrattade mig harmynt! Höll på att väcka lill-Frippe, och han ligger ändå en våning upp!!  laugh.gif
*

va, jag fattar inte. Ostkaka????
Fu Frippe
Ett citat, (får inte citatfunktionen att fungera), från C 2:a pjäs. (Inlägg 73)
Honken
QUOTE (stefanf @ Sep 6 2005, 20:43 )
Men det förstås - vem skulle vilja åka till ett land fullt av sodomiter?  biggrin.gif
*

Mormoner kanske? Malajn.gif
Tisdagens Helsingborgs Dagblad
trinity
QUOTE (Honken @ Sep 6 2005, 22:02 )
Men det förstås - vem skulle vilja åka till ett land fullt av sodomiter?  biggrin.gif
*

*

Jag får bara inte ihop ekvationen, tycker dom alla olika sekterna verkar lika besynnerliga.

Citerat från Helsingborgs dagblad om Mormonerna:
"testamente om Jesus som berättar om Frälsarens grundläggande lärdomar och hans verksamhet i USA efter uppståndelsen."

kanske Jesus var på vift i Sverige också...
Fu Johanson
QUOTE (trinity @ Sep 7 2005, 01:42 )
QUOTE (Honken @ Sep 6 2005, 22:02 )
*

*

Jag får bara inte ihop ekvationen, tycker dom alla olika sekterna verkar lika besynnerliga.

Citerat från Helsingborgs dagblad om Mormonerna:
"testamente om Jesus som berättar om Frälsarens grundläggande lärdomar och hans verksamhet i USA efter uppståndelsen."

kanske Jesus var på vift i Sverige också...
*

Mormonernas tro kan lite bryskt förklaras med att deras grundare Joseph Smith med stor sannorlikhet var sinnessjuk. Han visade vissa tecken på detta men dog ung, hans son uppvisade dock fullt utvecklad (ärftlig) sinnesjukdom. Om detta sägs intet inom kyrkan.

Nu lär jag väl få rejält med skit om någon mormon läser detta...
scattergun
Men det förstås - vem skulle vilja åka till ett land fullt av sodomiter?

Om man inte är smygsodomit själv förståss :P
Apone
Fu Johansson: var kan man hitta belägg för detta? Hittade gott om sidor, men nål i höstack..
Fu Johanson
QUOTE (Apone @ Sep 7 2005, 09:00 )
Fu Johansson: var kan man hitta belägg för detta? Hittade gott om sidor, men nål i höstack..
*

Jag har inte letat efter detta på nätet, diskuterade saken med en f.d. professor i filosofi som även är författare av några kristna encyklopedier när jag var på besök i Salt Lake City under sommaren.
Han har luskat i detta som en hobby under många år, men som han sa "inte säger jag det här till en mormon om jag pratar med dem, att de ger till mycket välgörenhet tycker jag är viktigare".
arvid_eriksson
vet vi nåt nytt om pastorn
arvid_eriksson
vet vi nåt nu då!?
han har antagligen stuckit vid det här laget men vet nån vad han gjorde och hur många blåtiror (tror det var det det hette) han fick med sig hem och liknande
Magnus
QUOTE (arvid_eriksson @ Sep 25 2005, 19:40 )
vet vi nåt nu då!?
han har antagligen stuckit vid det här laget men vet nån vad han gjorde och hur många blåtiror (tror det var det det hette) han fick med sig hem och liknande
*

Jag tror inte han kom. Tvivlar på att fick sin "diplomat-style treatmeant", som han ville ha.
Vildmannen
Green är friad i HD
http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_11146375.asp

Betyder detta att Phelps kommer att förlåta Svea Rike och att vi alla kommer att slippa Helvetets eld?
Strv S
tyvärr inte, Herr Phelps hatar sverige i samma omfattning som förut. Citat från hans hemsida:
Just because Green's conviction has been overturned, don't think that makes things right! The fact that the vast majority of the Swedish population either sat by silently while this rape of justice took place, or actually applauded it, solidifies the idea that Sweden is a land of the damned.
så det är nog inte det sista vi hört av freaky phelps angry.gif
arvid_eriksson
hans sida verkar ha blivt blockad nu
Nestor
Tycker att Mr. Phelps är lite "bitchig" av sig ändå...
Magnus
QUOTE (arvid_eriksson @ Dec 5 2005, 12:44 ) *
hans sida verkar ha blivt blockad nu

Nix, hans sidor är fortfarande igång.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.