Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Viktig fråga
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
scattergun
Missade dom två sista avsnitten av Dödsfallet, där man fick se en rättegång mot en kille som misstänktes ha mördat sin fru......kan inte sova, äter knappt, har fått en nervös blinkning och kan inte låta bli att låta konstigt ibland!! Malajn.gif

Jag måste få veta hur det gick!! Var han skyldig??????? 7.gif
achilleos
Det förtäljer ju egentligen inte historien, men han blev fälld av domstolen, till livstids fängelse har jag för mig. Har inte forskat så mycket om det, men var det verkligen en sann historia, alltså en dokumentär? Tycker det verkar märkligt att man lyckas få så mycket "bra tv" genom att bara slumpvis följa ett mål. Serien var ju väldigt vinklad så att tittarna skulle få uppfattningen av att han var oskyldig.
scattergun
Karln verkade ju inte direkt oskyldig då man såg bilderna av tanten i trappan....rena slakthuset!!!
Men jag fick uppfattningen att det var en dokumentär...men det kan ju vara fejk! dry.gif
achilleos
Nej, jag har också svårt att tro att det kan bli så mycket blod och skador av att bara falla nedför en trappa. Skulle snarare tro att det knappt blir nån blodutgutelse alls utan mer skador av typen blåmärken, rejäla bulor i huvudet och kanske nån spricka eller brott i t.ex. ett revben.
scattergun
clap.gif Bra!
Då är han härmed dömd även i SoldF´s domstol!! Enhälligt beslut om deportering till Tibet för att gräva dränering nerför Himalayas sluttningar!
Tack för hjälpen!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.