Help - Search - Members - Calendar
Full Version: NHL-matcher
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
APC-mannen
Finns det någon som känner till något sätt att följa NHL-matcher på TV från Sverige? Nu menar jag inga sammandrag eller så, utan hela matcher som ju är möjligt med det s.k. Säsongskortet när det handlar om Elitserien.

Kanske nån tysk kanal sänder som man kan se gratis...? smile.gif Man kan ju hoppas i alla fall.
skalfisk
Om jag inte minns helt fel så visade Canal+ en hel del nhl matcher förra säsongen, jag tror de var live sändningar men är inte säker.

-Skalfisk
Meteor
Canal+ sänder hela NHL och stanley cup as usual.. Nu har man väl chans att se Foppa lite oftare också när han spelar i Flyers, till philly skiljer det ju bara 6 timmar biggrin.gif
tjabo
Ja jag kan inte hålla mig. Att NHL kommer tillbaka. Nu måste jag gå och se Foppa spela med flyers. Jag är bara 40 min från arenan..... YES!!!!!!!!!
APC-mannen
QUOTE (tjabo @ Aug 4 2005, 12:53 )
Ja jag kan inte hålla mig. Att NHL kommer tillbaka. Nu måste jag gå och se Foppa spela med flyers. Jag är bara 40 min från arenan..... YES!!!!!!!!!
*

Inte alls avundsjuk... smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.