Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Lv6 29.Aug
SoldF.com Forum > Kasern - Militära Forum, C Krook > Pliktverket
Moxter
Haj
Jag ska rycka in på Lv6 den 29 Augusti, men har ännu inte fått något besked om tider, tider för resa eller var resan dit sker ifrån. Är det någon annan som ska rycka in samtidigt som mig som har fått uppgifter om detta? Man ska väl få något sorts besked innan inryck? Den enda lapp jag har fått är befattningsbeskrivningen som kom efter att man mönstrat.
SP-
Hej

Ska också till Lv6 den 29. Du borde fått "Kallelse till utbildning..."-lappen, om inte så var det väldigt sent tycker jag.

På den står iaf "Kasernvakten på Luftvärnsregimentet Lv6 senast kl 1200. Buss hämtar vid centralstation till Lv6."

Vad ska du in som? Jag ska ligga inne som Sambandsman/förare.

QUOTE (Moxter @ Aug 2 2005, 20:33 )
Haj
Jag ska rycka in på Lv6 den 29 Augusti, men har ännu inte fått något besked om tider, tider för resa eller var resan dit sker ifrån. Är det någon annan som ska rycka in samtidigt som mig som har fått uppgifter om detta? Man ska väl få något sorts besked innan inryck? Den enda lapp jag har fått är befattningsbeskrivningen som kom efter att man mönstrat.
*
Moxter
QUOTE (SP- @ Aug 3 2005, 14:46 )
Hej

Ska också till Lv6 den 29. Du borde fått "Kallelse till utbildning..."-lappen, om inte så var det väldigt sent tycker jag.

På den står iaf "Kasernvakten på Luftvärnsregimentet Lv6 senast kl 1200. Buss hämtar vid centralstation till Lv6."

Tjena
Jag ska också in som Sambandsman/förare.
Jag har inte fått någon "Kallelse till utbildning...". Har dock en polare som fick sin för typ 3 veckor sedan.
Jag får väl ringa Lv6 och höra med dem...
Emxx
QUOTE (Moxter @ Aug 3 2005, 15:08 )
QUOTE (SP- @ Aug 3 2005, 14:46 )
Hej

Tjena
Jag ska också in som Sambandsman/förare.
Jag har inte fått någon "Kallelse till utbildning...". Har dock en polare som fick sin för typ 3 veckor sedan.
Jag får väl ringa Lv6 och höra med dem...
*

Hej.
Jag ska också in den 29 Aug som Sambandsman/förare
Jag fick min kallelse för jätte länge sen.
Det börja närma sig.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.