Denna ficka är ju en radioficka. Men önskar info om fastsättningssätt och tillverkare.
Någon inneliggande på K3 kanske kan svara. Kanske även ta bilder på baksidan av fickorna.
SISU
Aug 2 2005, 17:39
Den första är väl fickan till vattenrenings utr för stridspar ?! har för mej att du o jag har disskuterat den innan ..
Kolla med recon det är mycket möjligt att det är dom som tillverkar den !
Fu Kjellberg
Aug 2 2005, 18:01
Nej. Vattenreningskittet för stridspar ser inte ut så. Kolla på Fk Mandakes nästa gång.
Frågan kvarstår.
Rogue
Aug 2 2005, 18:12
Är inte första fickan till för G117
Ing
Aug 2 2005, 18:58
QUOTE (Rogue @ Aug 2 2005, 19:12 )
Är inte första fickan till för G117
Kikade på lite bilder här och den är väldigt lik den fickan iaf, med en svart stängning/snölås även innanför locket med dragsko (syns på översta bilden).
Dålig människa man är som inte detaljfotar allt...
Fu Kjellberg
Aug 2 2005, 21:37
Ok. Tack för det svaret. Hade mina funderingar åt det hållet med tanke på att många hade den fickan på sig men på olika ställen. Fästs den med remmar eller bianchiclips?
Rogue
Aug 2 2005, 23:31
Remmar, enda jag saknade på fickan var hållare för reservbatterier som finns på fickan för GN1
The Trigger
Sep 28 2005, 17:41
Översta fickan är till för monogoggeln. Vi använde den i lumpen. Den är gjort av ett företag från israel. Samma fästsystem som de övriga fickorna på sv2000.
harken
Oct 6 2005, 12:28
visst är det fickan för gn117 samt monovar. för övrigt finns det dessutom en liten invändig ficka för extra batterier, rengöringsduk m.m.
TheStroyer
Oct 7 2005, 22:51
Väldigt OT
Måste bara säga att killarna i hercan är från min pluton. Och han med den inringade fickan för G117 är min stridsparskamrat
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.