Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Making Waves
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
Psilander
Har ni hört talas om den brittiska serien "Making Waves" som utpseplas på en Typ 23 fregatt. Serien är kanske inte ett svar på JAG men det lär vara en bra drama serie i örlogsmiljö.

Är det nån som sett hemsidan eller kanske tom vet om den kommer till Sverige. Man lär kunna köpa DVDn på Internet, men serie DVDer brukar vara nerklippta (ex Hirnblower).
röjsop
Jag vill absolut inte mana till något olagligt men har du letat på något fildelningsforum/fildelningsprogram?

Jag gillar ubåtsfilmer så jag kommer nog gilla den här även om jag misstänker att det är mycket lite strid och mycket fokus på karaktärer och känslor (sådant som på min tid kallades "civil dekadens" i det militära).
Fu Dahlberg
Serien gick under 2004... verkar som det aldrig sändes mer än 3 avsnitt... Fått dåliga betyg...

Skall det vara brittiskt, så håller jag mig nog till "ultimate force"
vixen
QUOTE (Fu Dahlberg @ Aug 2 2005, 12:58 )
Serien gick under 2004... verkar som det aldrig sändes mer än 3 avsnitt... Fått dåliga betyg...

*

Mera info tack!! ( ang "Ultimate Force" )

/Ingelström
Fu Dahlberg
QUOTE (vixen @ Aug 2 2005, 19:36 )
QUOTE (Fu Dahlberg @ Aug 2 2005, 12:58 )

*

Mera info tack!! ( ang "Ultimate Force" )

/Ingelström
*

search and thou shall find
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.