Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vardagsromantik
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
4425
Sitter här o funderar på saker man kan göra ge sin andra hälft utan att planera o spendera hela lönen men ändå göra att hon\han känner sig omtyckt o älskad.

Blommor o sånt vanligt e redan gjort men aldrig fel att göra ofta.
kom gärna med kluriga o ovanliga saker.
Nestor
Kanske inte så ovanlig men varmkorv och bio brukar ju vara funkis...
Iaf om man frågar mig
Hotel Charlie One
En mysig picknick är aldrig fel.
Komodo
hmmhh... precis som vid ett lyckat eldöverfall camo.gif är god planering och överraskningsmomentet a och o... när jag gjorde lumpen fick vi lära oss att tillämpa "crème bonjour" (fantasi o variation) vilket gäller även när det handlar om kvinns.

Om du inte hinner/orkar planera nåt stort så är bowling ett hett alternativ. Svinskoj, och ofta kan man komplettera med en pilsner/cider/motsv. horny.gif
Fu Pedersen
QUOTE (4425 @ Jul 29 2005, 12:58 )
Sitter här o funderar på saker man kan göra ge sin andra hälft utan att planera o spendera hela lönen men ändå göra att hon\han känner sig omtyckt o älskad.

*

Överraska med middag du lagat själv, ett gott vin och tända ljus! Tillsätt passande stämningsmusik (avråder fr militärmarsher). Klä upp dig lite extra. Fortsätt kvällen på valfritt sätt.

Är nog klart helt funkis för både tjejer och killar och blir förmodligen väldigt uppskattat. Spec om man efter en lång arbetsvecka kommer hem och finner allt dukat och klart!

/Marie
Honken
Lägg lappar lite här och där, där du vet att hon tittar (som i jackfickan) där du skrivit lite budskap såsom att du älskar henne eller att hon är ditt allt.
Ghostface
Massera henne med oljor. I bakgrunden ser ni på universal soldier samtidigt som du viskar nätpoker-principer i hennes öra...

Jag e singel by the way...
Rokare
QUOTE (Ghostface @ Jul 29 2005, 17:32 )
Massera henne med oljor. I bakgrunden ser ni på universal soldier samtidigt som du viskar nätpoker-principer i hennes öra...

*

TV3 ikväll (fredag) kl 2310.

One down, three to go for 4425.. skynda till affären...

GMY
Ghostface
lol
lanrezac
QUOTE (Fu Pedersen @ Jul 29 2005, 15:10 )
QUOTE (4425 @ Jul 29 2005, 12:58 )

*

Överraska med middag du lagat själv, ett gott vin och tända ljus! Tillsätt passande stämningsmusik (avråder fr militärmarsher). Klä upp dig lite extra. Fortsätt kvällen på valfritt sätt.

Är nog klart helt funkis för både tjejer och killar och blir förmodligen väldigt uppskattat. Spec om man efter en lång arbetsvecka kommer hem och finner allt dukat och klart!

/Marie
*

Om jag förstått det rätt så, i skenet av ett lyspistolskott så bjuder jag på brännvin och likfingrar o vita bönor som jag har värmt i kokkärlet. Detta iförd M87 och med valkyriornas ritt på full volym, efter det så genomför vi fredagstädning av lägenheten ...... happy.gif
Hotel Charlie One
@lanrezac:
Om du skjuter lysskott i lägenheten/huset så vill jag komma och titta...
lanrezac
QUOTE (Hotel Charlie One @ Jul 29 2005, 20:11 )
@lanrezac:
Om du skjuter lysskott i lägenheten/huset så vill jag komma och titta...
*

Vad kan vara mer romantiskt än att sitta under maskeringsnätet i trädgården och se på det spöklika skenet från lyset när det sakta dalar nedåt.... rolleyes.gif
Hotel Charlie One
Hrm...
Den där dejten, var det du och jag eller?
The Swede
Gör som min stf plutch. på BA01.

När han kom hem skulle han bjuda sin flickvän på middag så han dukade fint med vit duk, levande ljus och hela paketet.

Sen så placerade han två kartonger franska rations på bordet.

Det gick inte hem.

The Swede pansar2.png
Erik_G
QUOTE (The Swede @ Jul 29 2005, 22:04 )
Gör som min stf plutch. på BA01.

När han kom hem skulle han bjuda sin flickvän på middag så han dukade fint med vit duk, levande ljus och hela paketet.

Sen så placerade han två kartonger franska rations på bordet.

Det gick inte hem.

The Swede pansar2.png
*

Ja, det var ju romantiskt.. Hon ska väl vara glad att det inte var likfingrar i tomatsås!

biggrin.gif

/E
Ghostface
Älska med henne i ett enmanstält med instoppade kängor samtidigt som man hurrar för SoldF: 8 år i radion medan Möp-bilder visas i bakgrunden....

För att slå ihop ett par ämnen.
109 Eken
QUOTE (Ghostface @ Jul 29 2005, 17:32 )

*

påminner lite om Bloodhound gangs "the bad touch" [...]And then we do it doggystyle so we can both watch X-files[...] banan_rock.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.