QUOTE (Jonne @ Jan 19 2006, 19:34 )

Aj då, det där med vattenfysen lät inte roligt...Östermalmstanter ????? Helt nytt begrepp för mig... Men,men för mig har träningen legat nere hela veckan förutom i måndags och idag då jag åkte skidor hela dagen. Det där med förkylningar är inte roligt. I mitt fall har det jobbigaste varit näsan o öronen. Näsan rinner och vätska samlas bakom trumhinnan vilket leder till en känsla av hörselbortfall, enormt störande...
Lite OT men jag tar det ändå ;) Östermalmstanter är extremt snobbiga, tror att dom äger allt o alla, är finare än alla andra, heter af Lejohufvud i efternamn och har en illaluktande päls på sig i tunnelbanan...
Men men, jag har börjat inrikta mig på Navy SEAL programmet men ska så småningom börja träna gym igen, 2-3ggr/vecka... Löpningen går helt suveränt! I samband med årsskiftet och veckan efter det sprang jag inte en meter, och första riktiga löppasset efter uppehållet sprang jag 1,2 mil och hade ändå krafter kvar

Och det går bättre o bättre... Men jag har insett att jag måste lära mig att åka skidor ordentligt, som det ser ut just nu, så är det ingen vacker syn när jag åker skidor, men jag vete fasiken hur jag ska lära mig...
Förresten, förra året fanns det en tråd som hette något i stil med "FJS-aspriranter med inryck aug 2005", är det någon här som vet hur det har gått för det gänget? Eller om någon av grabbarna rent av läser det här, skriv gärna
Förresten, en sak som jag alltid har undrat över:
Är det någon tjej som har klarat av fallskärmsjägarutb hittils?
Har hört rykten om det, typ årskull 04/05, och det skulle vara kul att höra om det vekrligen stämmer.. Isåfall, R E S P E C T