Help - Search - Members - Calendar
Full Version: SoldF.com 8 år
SoldF.com Forum > SoldFs Garnison > SoldF.com
henke
GRATTIS på 8 årsdagen!

SoldF.com fyller idag 8 år!
fun_icon_nana.gif banan_rock.gif fun_icon_nana.gif banan_rock.gif
1997-07-27 laddades den första versionen av SoldF.com upp, då under namnet SoldX.
Resten är historia och finns att läsa lite om här.
http://www.SoldF.com/history.html

Vill passa på att tacka alla besökare som gör det mödan värt att fortsätta! wub.gif
Givetvis vill jag även tacka alla BlåGul som gör ett strålande jobb utan någon som helst kompensation!
clap.gif TACK!! clap.gif
/Henke
jake the snake
Grattis!

6n.gif
404 Skenberg
Mina grattulationer och lyckönskningar till Soldf.

Samt ett stort tack till alla som är här både gäster, medlemar och blågul för att de gör Soldf till det som det är.

Dvs ett väldigt trevligt och informativt ställe att hänga på och lära sig nya saker samt diskutera på.

Mvh
404 Skenberg
PingisÖga
GRATTIS!

Vill tacka alla vänliga personer här på SoldfSom gör min Internet vistelse så oerhört mycket roligare varje dag!

Hoppas på många många fler år av underhållande läsning här!
Seriösare forum har jag då aldrig skådat smile.gif

Mvh//Anders
DodeN
Grattis världens bästa och intressantaste forum clap.gif
Kanna
Grattis!

Tack för en intressant sida Henke!
Fu Kjellberg
Grattis!
Attans vad tiden går fort när man har roligt.
Kommer ihåg när man precis fått dator och surfade in på Soldx. biggrin.gif
[MPJ]Sgt.Ratchak
Grattis på födelsedagen forumet, hoppas på minst 8år till worthy.gif
Magnus
Minns när jag satt i skolan och surfade in på SoldX v.2, jag trodde Henrik var nazist (vem annars gör en sida om sveriges försvarsmakt och "kallar" sig Svensk i efternamn?). :P

Minns även det gamla old-school forumet där det alltid rådde lite halv-anarki.

Hur som helst, grattis SoldF och Henrik! salute.gif
marcuzt
rlwhore.gif skjuter salut!

Grattis!
Moro
surprise.gif Redan åtta år?!

clap.gif GRATTIS clap.gif
simon
Grattis henke och soldf, tack för allt jobb du och ni andra BlåGul lägger ner för att vi ska kunna träffas på detta eminenta ställe!

Än en gång Grattis!

camo.gif
Mr Smal
Gratulerar!

Tack för en mycket bra sida salute.gif
Fågel Fenix
Oj, tiden går snabbt när man har roligt smile.gif
Kommer ihåg när jag hittade soldX. det var 7 år sedan, och man skulle snart få börja i FBU-U ! Försökte lära mig lite om allt, och vad var då bättre än denna SOLDF sidan!?

STORT GRATTIS!
Tack alla trevliga människor som kan svara på alla frågor! clap.gif
snake
Grattis!! clap.gif clap.gif clap.gif
Nordman
Grattis! Jag tror att det lär bli minst lika bra forsättning. Fortsätt det goda arbetet.
Bliss
Stämmer in i hyllningssången!! Grattis!!!
Rokare
En fårtacka för allt, som de säger på gotland, det var väl där egentligen allt började eller? ;)

Även jag minns SoldX med den där Henrik Svensk som tydligen lumpat samma år som som jag men på en betydligt större Ö än "min".. hmm det här var ju intressant en hemsida med massa info... när det sedan blev forum så följde man det med glädje, ilska och oftast ett och annat asgarv.

I dag kan man väl konstatera att man spenderar en icke oansenlig mängd tid runt omkring denna sida, självklart till stort nöje för mig, man bör nog dock inte göra sig besväret att fråga närmast anhöriga vad det tycker om "de där forumet och chatten" smile.gif

En än gång. GRATTIS!! salute.gif

GMY
109 Eken
Grattis! salute.gif
Skjuter av en salut

Oooops, tog kanske i lite för mycket Malajn.gif
daan
clap.gif GRATTIS SoldF. clap.gif

Och ett stort tack till worthy.gif Henrik Svensk & alla BlåGula för allt arbete som gör både forumet och SoldF värt att besöka.

Åter igen ett STORT GRATTIS
henke
Ja nu är det inte Forumet som sådant som har födelsedag utan SoldF.com som helhet.
Appropå gamla forumet med anarki.
Det var här det började....
http://www.webvoter.net/se/webforum/?id=3228
nilsson
Stort GRATTIS till SoldF!

Stort TACK till Henrik!

salute.gif
Rokare
QUOTE (henke @ Jul 27 2005, 13:46 )
Ja nu är det inte Forumet som sådant som har födelsedag utan SoldF.com som helhet.
Appropå gamla forumet med anarki.
Det var här det började....
http://www.webvoter.net/se/webforum/?id=3228
*

Ahhh, vilka minnen.. Uberman till exempel.. kanske först, men definitivt inte den siste ;)

Du gjorde min dag henke..

GMY
Andrew
QUOTE (DodeN @ Jul 27 2005, 04:39 )
*

Det är inte Grattis till forumet DodeN. Forumet må vara bra men många glömmer lätt av att forumet från början var tänkt som ett kompliment till SoldF.com , och detta tycker jag är värt att vi alla försöker ha i åtanke när vi kladdar i forumet.

Bra jobbat Cliff ( /me ger luffaren H.Svensk en lyckospark i ändalykten )
fun_icon_nana.gif fun_icon_nana.gif fun_icon_nana.gif fun_icon_nana.gif fun_icon_nana.gif
Jeppe
Gratti SoldF fun_icon_nana.gif fun_icon_nana.gif
henke
Kollade upp ang forumet. Vår första tråd..
2001-01-27
http://www.webvoter.net/se/webforum/thread...28&thread=39150

Ber att få tacka för alla Gratulationer både de som är personligen riktade till mig, men även de till SoldF.com. TACK! smile.gif
Förhoppningsvis har vi många födelsedagar kvar att fira, förhoppningsvis med fler som är delaktiga i själva skapandet av SoldF.com
DodeN
QUOTE (Andrew @ Jul 27 2005, 16:39 )
QUOTE (DodeN @ Jul 27 2005, 04:39 )
*

Det är inte Grattis till forumet DodeN. Forumet må vara bra men många glömmer lätt av att forumet från början var tänkt som ett kompliment till SoldF.com , och detta tycker jag är värt att vi alla försöker ha i åtanke när vi kladdar i forumet.

Bra jobbat Cliff ( /me ger luffaren H.Svensk en lyckospark i ändalykten )
fun_icon_nana.gif fun_icon_nana.gif fun_icon_nana.gif fun_icon_nana.gif fun_icon_nana.gif
*

Var ju sidan jag menade, ska sluta posta inlägg halv fem på mornarna banghead.gif
Superbra jobbat Henke och ni andra
Gator
Ber också att få säga grattis o god fortsättning ! clap.gif
För övrigt är SoldF Army 2.0.5 (beta) avgjort snyggaste skinet hittills!
HV.gif
Nestor
Detta måste firad med en parad!

Och en tårta!

Hendrik och ni andra som håller forumet igång. Triumfer och Ovationer till er. salute.gif
MrSniper
Grattis HV.gif
Strv S
Hipp Hipp Hurra ! clap.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.