75-1027696024
Aug 12 2002, 22:55
Ja, vart tar all sexuell frustration vägen? Jag kom bara att undra över det här om dagen... Finns det många flikvänner bland vpl?
Hur går det till ute på mission ???
Hjälp en vilsen själ!!!
72-1028904120
Aug 12 2002, 22:59
Sitter o garvar mig harmynt åt frågan

Fan bäst idag
super Matrosen
Aug 12 2002, 23:39
Med tanke på att jag inte har en flickvän så är första alternativet uteslutet hehe :P
Hade ju klart varit en fördel att se fram imot att komma hem till något...gissar på att jag får stanna kvar på regementet o göra lite vapenvård eller något fin hederligt kneg som har med lumpen att göra hehe:D
84-1027793454
Aug 13 2002, 08:58
En riktig karl klarar sig på egen hand s a s - höhöhö :P
Vet inte var ämnet passar men.. *harkel* ..lägger det i markan istället.
Hanfot
Aug 13 2002, 13:39
Vapen porr.
Du får ett vapen som du skall hålla kärt.
Gör det så slipper du sådana problem.
Funkade för mig.
82-1022678472
Aug 13 2002, 17:11
kör upp den i patronläget men akta så du inte kommer åt manöverhandtaget :P , då blir de fan inga mer lustar för din del.. annat än sådana som gör jävligt ont :(
66-1027419152
Aug 13 2002, 17:25
Hehe RangerX. Garvar sönder mig.
varför inte den gamla hederliga jägarhoran, fyll en termos med stuvade makaroner o knulla termosen.
116-1022693932
Aug 13 2002, 20:07
Lillan
Aug 13 2002, 21:04
Det här var fa*** det värsta jag läst...
Att man ens börjar fråga!!
Hur kan du ens fråga? Håll det för dig själv och ta till egna lösningar...
Usch!!!

Btw turboharry...way to go...herman rocks!! ;)
75-1027696024
Aug 13 2002, 21:38
QUOTE (Lillan @ Aug. 13 2002,22:04)
Det här var fa*** det värsta jag läst...
Att man ens börjar fråga!!
Hur kan du ens fråga? Håll det för dig själv och ta till egna lösningar...
Usch!!!

Va? Är du nunna eller??? Får man inte fråga saker nu längre?

Du kan väl berätta hur det täckta könet bär sig åt, eller har du inte gjort lumpen (än)? ???
stor och tung
Aug 13 2002, 21:50
ok... nu skall ni få höra vad soldat X anmälde i början av denna vecka...
orientering:
GB pluton skall under 1 veckas tid befinna sig på en gb-slutövning där givetvis olika kunskaper skall befästas och soldaterna kommer inte komma hem till nära och kära på ca:3 veckor...
slut ori..
måndag morgon:
soldat x anmäler sig på måndag morgon till PC och begär lättnader i kläder.. PC undrar givetvis varför soldat X skall begära lättnade i klädsel ( soldaterna hade varit hemma denna helg nämligen och ingen militär aktivitet för soldaterna alltså).
soldat X svarar till PC stora förvåning att.. : jo kapten eftersom vi skall ut på övn och kommer inte vara hemma på ca: 3 veckor så passade jag och min flickvän på att umgås hela helgen.. så efter grymt mycket umgänge skapades soldat X grymma skavsår och annat mellan hans ben..
kvar står en mycket fundersam PC....
slut...
det går hett till när soldaterna får chansen att komma hem...
Hanfot
Aug 14 2002, 10:21
Den var riktigt bra.

Själv har jag nästan lyckats få skav men aldrig ett behovf av att anml det...
HvPrsk
Aug 14 2002, 11:44
QUOTE (RangerX @ Aug. 13 2002,18:11)
kör upp den i patronläget men akta så du inte kommer åt manöverhandtaget :P , då blir de fan inga mer lustar för din del.. annat än sådana som gör jävligt ont :(
Ranger X
Får din plats där? ;)
Trodde den här skulle kommit för länge sedan, men jag får väl dra den själv...
Man behöver inte vara bög för att man suger av en kompis! ;)
84-1027793454
Aug 14 2002, 16:12
Lillan: Bra att veta att det fortfarande finns folk med god smak. För alla andra kulturbarbarer på detta forum kan jag rekomendera en prenumeration på Hermans egna tidning, läs och njut:
http://www.hermanhedning.com/serier/serier.htmlHvPrsk: ARGH! Bilden av *ähum*
umgänget har bränt sig fast på min näthinna. Nu kommer jag ju aldrig att våga sova under GSUn. Usch på dig
Fält#####n bodil kan också komma till pass =).
Ta massa trassel och dränk det i vapen fett stoppa i någon hålighet och vipps så har du en fält##### =)
82-1022678472
Aug 14 2002, 18:29
attn.: HvPrsk: uhmm.. ähh.. nja ja har aldrig tyckt om ak5:an efter att ja fastnade me den i... befälen undra varför ja höll ak:n i så konstig vinkel, pinsamt pinsamt :(
numer blir det endast välinoljad grg o "soldaten i fält": eldöverfall som lektyr Mmmm :P
HvPrsk
Aug 14 2002, 21:55
QUOTE (RangerX @ Aug. 14 2002,19:29)
attn.: HvPrsk: uhmm.. ähh.. nja ja har aldrig tyckt om ak5:an efter att ja fastnade me den i... befälen undra varför ja höll ak:n i så konstig vinkel, pinsamt pinsamt :(
numer blir det endast välinoljad grg o "soldaten i fält": eldöverfall som lektyr Mmmm :P
*asgarvar*
SG OLSSON
Aug 15 2002, 07:37
Gå ned till förrådet ock kvittera ut en ny soldat av motsatt kön ?
se till att ha ovanstående i gruppen ?
Detta är två relativt säkra metoder
målobs
Aug 15 2002, 13:35
QUOTE (SG OLSSON @ Aug. 15 2002,08:37)
se till att ha ovanstående i gruppen ?
Den funka för mig.
Det finns alltid ett ledigt logiment ;)
Vad jag märkte led det andra könet lika mycket som oss av frånvaron av sex.
//Målis
Lord Good
Aug 15 2002, 19:02
http://www.uniformmen.com/military_man/Man löser problemen på olika sätt i olika länder.
70-1023034198
Aug 15 2002, 21:28
Hmm, själv tycker jag att man inte är/blir så "pilsk" ute i terrängen

Även om det är människor av typen hona med så tycker jag inte att de är så sexiga/upphetsande med X-antal dagar gammal maskeringsfärg samt svett...
Vet inte riktigt hur ni uppfattar det hela..
Sen när man är inne på logementet och inte har fältlekar :baaa
så vet i f*n hur man gör, det har änna jag också tänkt på...
fast om björnar kan gå i ide så kan nog en drake det också

Lite OT
Ett befäl i FBU berättade om någon övning som han var med om i lumpen, kan kanske ha varit slutövningen ??
hur som helst så varade den i 6 veckor och när de var på väg hem igen så var ju alla lite "svultna" eller vad man skall kalla det. Hur som helst så såg dom iaf en damcykel stå vid vägen.
Då blev det fart på hela gänget!

Känns lite som att det har gått lite väl långt då
lillan, lugna ner dig lite.. detta är faktiskt inte så "konstigt" som det låter.. för somliga killar kan det säkert vara ett problem att "koppla bort", vet inte om det stämmer men skulle tro killar har större sex drift än tjejer (säkert folk som inte håller med, men skit samma, kan vi ta i ett annat forum), lillan du borde även känna till att många soldater begår våldtäcker, så en mer öppen debatt om hur hantera det borde bara vara postivit och den sexuelle driften kan vara lika stark som "driften" för mat, känna sig trygg.. och då allt annat täcks ganska bra in här.. skydd, mat.. så är det ganska naturligt att fråga.. "kommer-få-en-tönttjänst" jag vill uttrycka mitt stöd för att våga fråga mer "tabu" lagada frågor.. och även om jag skrattade lite här så tycker jag vi ska sköta det seriöst..
som jag ser det.. gå med i flygvapnet så kommer du inte ha några problem om du tycker det är okey med lite kill umgänge (okey inte seriöst men kunde inte låta bli nämna dom) annars är det väl så här: om du har städområde toalett.. slå en handtralla där.. men gör fan så rent, och om jag delar bostad med dig så vill jag inte veta ;) i fält.. vill du stå med byxorna nere ner ivan kommer, så visst.. vill du behöva slänga dig ner när plutonchefen ropa skydd, så visst.. så länge det inte negativ påverka ditt stridsvärde finns det väl ingen som säger emot ;)
82-1022678472
Aug 15 2002, 22:42
lede fi hade nog skrattat gott om dom sett ett maskerat bylte men en vit stav utstickande just när dom ska attackera, därför: tatuera snabeln helt i m/90 de e vad jag anser! :P
ranger, då ska man ju inte ha m/90 camo..en skrattande ryss är lättare att hitta än en tyst ;)
super Matrosen
Aug 15 2002, 23:02
Har ingen annan funderat på att man kan dra till närliggande städer/byar och jaga fruntimmer? Det ska ialla fall jag göra hehe
Lord Good
Aug 29 2002, 08:32
http://www.hof.org.se/Här kan ni få kontakt med personer inom försvarsmakten som kan hjälpa er.
73-1030022792
Aug 29 2002, 09:17
Sent skola de vakna...
Undrar duo m man är frustrerad? Mmmm kommer på en berömd strof ur FMJ som lyder som följande:
Tonight ... you pukes will sleep with your rifles! You will give your rifle a girl's name! Because this is the only pussy you people are going to get! Your days of finger-banging old Mary Jane Rottencrotch through her pretty pink panties are over! You're married to this piece, this weapon of iron and wood! And you will be faithful! Port ... hut! Prepare to mount! Mount!
Vad tror du OP:et är till för?
Där kan du sitta ifred i nattens mörker och göra vad du vill. Det inkräktar inte heller på tjänsten utan snarare tvärtom då det inte finns något vaksammare än en man som masturberar.
Lt. payne
Aug 29 2002, 13:16
QUOTE (Haegg @ Aug. 29 2002,13:13)
Där kan du sitta ifred i nattens mörker och göra vad du vill. Det inkräktar inte heller på tjänsten utan snarare tvärtom då det inte finns något vaksammare än en man som masturberar.
Hahahaha!!
Talar du av egen erfarenhet?!
Spela skinnbanjo i OP:en,HAHA!!
(denna topic var nog den värsta hittills,men roande..!)
Utan att bli allt för personlig och kommentera mina egna vanor kan jag säga att på en pluton jag legat på var det en inofficiell plutorder att denna verksamhet skulle tas omhand på OP:et. Detta av skäl som jag angav tidigare.
Vi snackar om unga män här. Det hjälper inte att beordra händerna på täcket och be dom tänka på ryska kulstöterskor. Biologin måste få ha sin gång och då är det lika bra och vara öppen och ärlig.
Lt. payne
Aug 29 2002, 14:31
Haegg, jag ber om ursäkt.
Mitt inlägg var inte riktad åt dej som person.
Jag förstår att alla har olika behov och att det fungerar som en säkerhets ventil för många.
Be inte om ursäkt. Jag har inte tagit illa upp, jag skriver bara tråkigt

Det hela är en ganska bisarr och rolig grej. Men som jag sa det måste lösas på ett eller annat sätt.
finns ju ett gamalt "skämt"... vilken muskel tränas mest när man runkar.... hörslen..
sen att det är ett sinne och inte en muskel.. men men...
Magnus
Aug 30 2002, 02:57
En kompis ligger inne som jägare på K3. För någon vecka sen var dom ute i skogen, och skulle inte komma hem på några dygn. Dom ska stanna på ett ställe några timmar, och beslutar sig för att gå ut och reka lite. En kille får dock stanna kvar för att vakta grejerna. När dom kommer tillbaks ser dom killen bakifrån, han håller på med lite rörelser som ser lite suspekta ut (rörelserna involverade höger hand). Han upptäcker dom och blir knallröd i ansiktet.

Han erkände efteråt
Magnus
Aug 30 2002, 03:01
Just det, undrar bara varför flygvapnet har rykte om sig att dra homosexuella till sig. Nån som vet varför?
Vill veta om jag bör sova på rygg under mina 10 månader på F7

)
nja, tänk dig en pilot och hur han sitter och håller i sitt "verktyg" lite annorlunda än t ex hur en skyttsoldat sköter sin del i "konflikten"... sen är det väl allmänt kändt om "top gun" och hur mycke "bögigt" det finns där.. ;)
och sen byggs det bäl på för varje litet tecken folk kan hitta.. men vad jag har hört av mina vänner så är det inte flygvapnet utan helikopter på gotland som är det stora "gay pride" stället..
jaja, bara fördomar och du kan nog sova hur du vill under din VPL.. och om "oturen" var frame så kanske du fick ett nytt perspektiv på saker och ting.. allt ont har något gott med sig..
78-1026678692
Aug 30 2002, 13:59
Är inte detta bara klassiska fördomar som egentligen inte har någon grund i verkligheten? Kan nån här på något fakta enligt sätt säga att det i flygvapnet har fler bögar eller flottan osv...??
Sedan Granq--- allt för med sig nåt gott.... kanske det men det är proportionerna av det som är helt galet i det fallet...
Jag vet inte men jag tror du inte att du "upptaäcker" att du är bög för att du blir våldtagen.... Jag har läst lite rapporter och dylikt om homosexualitet och det mesta tyder helt klart på att det är psykiskt---- visst kinsey rapporten säger att det var vanligare med incest offer att vara bögar men det tror jag inte beror på att dom gillade det..... nä pallar inte snacka mer om detta skiten läs själv--
Moder sidan
http://www.familyresearchinst.org/mer specifikt om psykologi och länkar till resten av forskningsrapporten
http://www.familyresearchinst.org/FRI_EduPamphlet6.htmlfinns massor av material om detta fenomenet... ett är klart skulle det vara normalt att vara bög skulle vår art varit utdöd för länge sedan....--- kanske inte vad evolutionen kommer/har skappat....--- en indivd som inte reproducerar tar ju inte vidare sina gener... --- om det skulle funnits några gener för homosexualitet som inget tyder på så skulle dessa försvinna med den individen som fått denna mutationen med hans död. slut -- tills nu-- Bisexuella skulle det teorietiskt var möjligt att det finns gener sedan länge för men föga troligt-- survival of the fittest--- ja som sagt risken för könsjukdomar ökar radikalt om individen håller på med homofili så att en bi har odsen mot säg när det gäller att föra vidare sina bi gener---
Man kan ju undra... varför folk går från det naturliga som vi är konstruerade till nåt abnormalt som vi inte var konstruerade för.... Jan Guillio har gjort studier på homosexuella i Sverige på 1500-1600 talet
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,198350,00.htmlJa här kan man ju tänka sig med det resultatet i hand att homosexualitet är en produkt av samhället och trender... ja Hollywood kanske har en inverkan...
I åtanke kan man ha det klassade som sjukdom i Sverige fram till 1970-talet eller nåt sånt kommer inte ihåg året
Lord Good
Aug 30 2002, 14:15
http://www.hof.org.se/omhof/styrelse.shtmlSom synes är FV klart överrepresenterat. Tillfällighet?
Tror inte det.
hehe, niklas att du ens svarade seriöst på mitt inlägg.. om jag använder filmer som "top gun" som "käll förteckning" så borde du väl fatta att det inte är den värsta seriösa inlägget.. ty även en hund av gammal dager bör ufpfatta somligt oseriöst i bland.. säger bara niklas.. slappa av lite.. allt är inte "attacker" eller "ord strider" som måste vinnas.. man kan snacka ren skit ibland också. men om du tycker det känns bättre så kan jag börja med slänga in någon fet skylt där det står "ENDAST SKIT VAR GOD LÄS EJ"...
men för att svara på din fråga.. ett människa vare sig kvinna eller man är väl 50 % kropp 50 % mentalt.. (typ).. förr i tiden fanns det inget som var riktigt säker sex.. men mellan män funkar det ju ;) i grekland förr i tiden, antiken, så var det fint, acepterat av samhället.. oftast lite halv pedofiler med.. men ärligt talat va fan spelar det för roll..
The Swede
Aug 30 2002, 21:01
QUOTE (Lt. payne @ Aug. 29 2002,14:16)
QUOTE (Haegg @ Aug. 29 2002,13:13)
Hahahaha!!
Talar du av egen erfarenhet?!
Spela skinnbanjo i OP:en,HAHA!!
(denna topic var nog den värsta hittills,men roande..!)
Lt. payne.
Den som inte dragit en skinnhiss i OP-tornet har INTE gjort utlandstjänst.
Dessutom är det inga större problem att få ett nyp under utlandstjänst, det finns gott om kvinnor på staben som ofta är pigga på lite sänghambo.

The Swede
75-1027696024
Aug 31 2002, 15:14
Hursa? Mycket gay i armen?

Låter trevligt!
Det verkar som om de flesta här föredrar att låta sina flickvänner göra jobbet, istället för att ta saken i egna händer! Jag har viss förståelse, att bli upptäckt låter inte som världens roligaste sak. =D
Mer historier! Har ingen några trevliga episoder i ämnet de kan kan dela med sig av. Det finns nog en hel del kul... Om man lyckas skaffa sig skavsår så legat i lite väl hårt, även om man ska vara på övning i tre veckor... =D
78-1026678692
Aug 31 2002, 15:21
Granq får väl svara på ditt snack om säkert sex men mellan män funkar det.... ja du grejen är att det fanns säkert sex med kvinnor om du tar inspiration från ovanämnda.... sedan kan man ju undra vad säkert sex är... läste du verkligen hela forskningsrapporten??? nja jag har läst det mesta... och grejen är ju sådan att risken för att bli smittad är större vid vissa former av bög-sex--anser det vara något som inte är riktigt säkert.... som sagt det är bara ca 30 ggr vanligare med HIV/AIDS ibland bögar..... osv..... läs vidare på rapporten så kommer du få lite chock terapi angående säkert och bra..
tönt tjänst kanske sätter sina ord i strupen sen men men...
läs så får vi se
med säker sex menade jag att risken för barn är lika med noll.. men alltså jag vet inte ens vad vi diskutera längre.. så det är väl lika bra att sluta.. hade inte en tanke på att diskutera.. satt bara gjorde låga, dåliga, fördomsfulla skämt eller vad man ska säga..
50-1021065419
Sep 3 2002, 21:25
Hmm, detta med "driften" är inget som man ska driva med... Själv har jag lyckats med bedriften att köra en runkfri bataljon vilket är att rekomendera. Under min andra bataljon höll jag emot i ca tre månader innan det var kört (en solig dag på Z22), vilket ledde till det totala moraliska förfallet vad det gäller "Vin, händer och sång". Ett tips för de som inte vill trilla dit och fastna i synden, är att undvika diverse litteratur i fyrfärg och filmer med hydralik eftersom de stjälper snarare än hjälper.
En gång hade jag (o)turen och komma på en av mina soldater en arla morgon på en "Crossing" utanför Doboj, när denne frenetiskt drog i trumpeten ivrigt läsande någon form av "lektyr". Han förnekade det hela vid frukostbordet men hans röda öron avslöjade allt. Det kändes obehagligt att ha en kamrat ivrigt kopulerande med sig själv på 5 m avstånd utan väggar och tak mellan mig och honom.
Jag har även äran att känna personer som tömt sina lass i pbver och sisuar under sena posttimmar vilket får en och undra vad det kladdiga på HMG:n är för något....
Detta var väl inget man talar om vid söndagsmiddagen hos svärmor så jag passar på att tacka för att jag fick lätta på trycket i detta eminenta forum.
Skuggan
Sep 3 2002, 21:29
QUOTE (201 @ Sep. 03 2002,22:25)
Jag har även äran att känna personer som tömt sina lass i pbver och sisuar under sena posttimmar vilket får en och undra vad det kladdiga på HMG:n är för något....
antar att han var vapenkåt
Fu Frippe
Sep 3 2002, 21:47

LOL

"Filmer med hydralik..." Ja, jävlar!!!
*Frippsen skrattar så han gråter!*
Jag har en polare som har varit på 4 missioner och han är mycket stolt över att ha dansat ledstångshambo "överallt"
Nifelhel
Sep 3 2002, 21:55
QUOTE (201 @ Sep. 03 2002,22:25)
Själv har jag lyckats med bedriften att köra en runkfri bataljon vilket är att rekomendera. Under min andra bataljon höll jag emot i ca tre månader innan det var kört (en solig dag på Z22), vilket ledde till det totala moraliska förfallet vad det gäller "Vin, händer och sång". Ett tips för de som inte vill trilla dit och fastna i synden, är att undvika diverse litteratur i fyrfärg och filmer med hydralik eftersom de stjälper snarare än hjälper.
Vaa!!! Hoppas för din egen skull att du skojar.. Moraliskt förfall och synd :baaa Det är fullkomligt naturligt att "ruska tupp". Alla gör det!!! Den som inte gör det ljuger eller är dum i kolan :sneaky2
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.