QUOTE (Björdal @ Jun 14 2005, 19:45 )
Jesus-tittyfucking-christ! stämmer en fjärdedel av det där Panzer?

Mmm. Såhär vare:
Förkyld, övningsdags... Ville inte vara med. Men va tvungen att "prova". Efter en dag med stridsutbilding och lite sånt så är jag helt slut sen på natten. Kan inte göra nånting. Hög feber. Halva ansiktet är bort domnat lite grann.. och ner mot halsen, höger sida. Smaken är borta också på halva tungan.
Får åka till regementet och under natten blir det värre, febern ökar och jag kan inte längre ens blunda med höger öga. Vidare till akuten, Där ser dom inget först. Lungorna kollar dom sen. Får ta ryggmärgsprov. Efter 3de försöket funkar det. Och dom får sitt prov. Sen gör dom vanlig koll och ser lunginflamtionen. Och pga av att något gick fel vid ryggmrägsprovet så fick jag enorma smärtor. Benet domnade bort... typ låret och en bit upp mot svanken på vänster sida.
anisktförlamningen försvann av sig själv efter ca 2-3 veckor. Dock är det liiiite nersatt. Märks allra helst på höger ögonlock. Syns inte men jag känner att det är segare än vänstra.
Har fortfarande svårt att sitta, benet domnar bort på nån minut bara. Sen värker det lite. Detta va typ hösten -98. Först runt 2002-2003 Kunde jag lyfta som vanligt och funka perfekt på det sättet igen.
Allt detta pga av en sketen förkylning.