Help - Search - Members - Calendar
Full Version: SoldF pluton(clan) till AA
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dataenheten
ekblomboy
det har nu bildats en pluton för spelet AmericasArmy
en sida (snabb gjord) finns på adressen: http://w1.480.telia.com/~u48021039/default.htm

där finns lite info

övrig kom in på chatten om ni vill vara med (lr skriv här)
Linus
Fett ja e på.

Ska bara fixxa spelet snart =)

Jag kommer äga som sniper om det nu finns.
Min CS klan låg på topp 20 i sverige.
Caleman
Är AA någe bra egentligen?
Sudden
Är det någon som överhuvudtaget spelat det än?
Det har väl inte kommit ut...och finns väl inte på nätet än.
ekblomboy
det har kommit ut.

det är bra. laggar iof men när man väl spelar e de bra.

länk: www.americasarmy.com
Fu Carlsson
soldf plutonen har uppdaterat hemsidan en aning nu, om du har lust så kika in på:

http://w1.480.telia.com/~u48021039/index.htm
Fu Carlsson
Om det är någon som är intresserad av att vara med i den nystartade plutonen (soldf plutonen) för spelet Americas Army så kan ni titta förbi chatten här på SoldF.com imorgon (torsdagen den 18/7) kl 21.00.
Mellis
Jag har inte testat på AA ännu eftersom att jag inte har bättre än 56k för tillfället.. Men så snart jag får bättre skall jag ladda hem och testa!

Men jag rekommenderar att ni skall testa på spelet Operation Flashpoint, det är väldigt stort och utbrett... Och jag håller på att utveckla en svensk mod till den också! 100% Svenskt med fordon, vapen etc. 8)

Besök denna sida för att kolla in Operation White Night (svensk mod) www.ofp.info/whitenight

Och besök www.flashpoint1985.com för att ladda hem demo på spelet... och www.ofp.info för nyheter för spelet...

Och sista: -=[SWEC]=- Svensk Klan till Spelet! Mycket bra! smile.gif
Klinken
Har kört AA sedan det kom ut....mycket snyggt och bra spel. Väntar med spänning på sniperpatchen som kommer i nästa vecka!
Är gärna med i en AA-Klan!

Annars spelar jag mest OFP och Day of Defeat (WW2 mod till Half-Life)
ekblomboy
viktigt! viktigt! viktigt!

det är viktigt att så många som möjligt dyker upp nu i kväll.
dels för att vi vill veta vilka som vill vara med, dels för att vi ska kunna dra upp riktlinjer för bla rekrytering och gruppindelning.....

p.s. den som kommer försent(21:00 e tiden som gäller) får skriva: RÄTT TID RÄTT PLATS RÄTT UTRUSTNIGN! 10 gånger!!!! d.s.

edit:fel stavning
edit2. @£$%&@£$ "emoticons"
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.