QUOTE (Honke @ Jun 8 2005, 22:18 )
QUOTE (Born @ Jun 8 2005, 19:05 )
QUOTE (Honke @ Jun 8 2005, 18:42 )
QUOTE (Rickard N @ Jun 7 2005, 22:14 )
QUOTE (Honke @ Jun 7 2005, 21:53 )
Låg själv på 7:e Komp 97/98. (sveriges bästa strvkomp 1998)

Verkar som alla kompanier blir det....
Nä det är möjligt att alla VILL bli det, men endast få KAN bli det!!
Du kan ju själv söka på resultat från SM och VM i leopard.. P7 regerar fett när det gäller STRV UTB
Sökt men inte hittat, var finns det någon resultatlista för tävlingen sedan starten?
Slut OT.
http://www.i19.mil.se/index.php?c=news&id=26935Bara ett av bevisen. P7 har ju dock inte vunnit VARJE år men bra många. Hittade inga tidigare resultata för att överbevisa dig. Men de känns som de kvittar för jag vet vad vi var, nummer 1!! Spöade alla som kom ner till revinge o trodde dom kunde kriga med leo`s..
För övrigt kom GC från vårt komp två i VM året därpå. (1999)
Själv då. har du ens sett en STRV?
Japp, iår vann P7, det har du rätt i.
Kaxigt.
Det var ett år det, men alla andra då?
Då gick det tex inte så bra för krigarna söderifrån. Alla är bra på sin sak, I19 besättningarna lyckas inte alltid lika bra på fotbollsplaner medan P7 besättningarna inte lyckas så bra i skogen. ;)
Har nog sett fler stridsvagnar än du har drömt om.
Varför denna antagonism? Lite gnällig? Frågade bara efter en länk. Lugna ner kroppen lite nu.
Vad är det du inte förstår?? Om du inte vet vilket strvkomp som blev SM mästare 97/98 så (ursäkta språket) tycker jag du ska hålla flabben. Jag vet o de räcker för mig. Och ärligt talat tror jag aldrig du befunnit dig i en STRV överhuvudtaget. Men visst du har kanske sett många på tv o internet
Och VI slog i varje fall ut allt motstånd när småpojkarna norrifrån kom på besök!!