Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Helt wunderschönes lir!!!
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Markan (off topic)
71-1022514937
Yo!

Orientering: Fullverren av liret Battlefield 1942 är nu ute och rockar som fasen!! Även i 'single player' så är det likadant som om man lirade på nätet - och det kan vara mycket hårda strider i många olika miljöer! Man kan (som vanligt) köra en kampanj eller 'snabba slag', där min favvo tills vidare är Slaget om Berlin.
Tills skillnad från en del andra spel kan man respawna flera gånger - dock med en viss och i viss mån frustrerande fördröjning...helt plötsligt innan du skall respawna kommer det ett mess om att den platsen är förlorad, man måste återta terrängen!

Order: Anskaffa utan dröjsmål!!

Slut. Frågor förbjudna.

Kommentarer välkomna! smile.gif
#snowman#
MÄÄÄN!!

Nu är jag grymt avis! :sneaky2

Ska lägga vantarna på det idag eller imorgon...

Många som gnäller över att det laggar... har du märkt nåt av det? Verkar som ljudet messar upp för många. Även såna som har värstingburkar.

Svara då! Hörru!

#snowman# hoppas att BF1942 innehåller exercisbanor...

biggrin.gif
71-1022514937
Laggar? Nix, men man kan ju välja en server med lägre ping isf kanske.. Själv sitter jag på SUNET och brukar inte ha problem med lag, inte ljud eller annat heller - men så är jag ju en sjusärdeles über-data-technicher.. ;)

Hehe, excersisbanor? Cool, får ordna det till nästa utpdate! biggrin.gif
103-1022441490
Jag har suttit hela dagen med single- och multiplayerdemot, spelet är grymt.

Dock känns det en smula fattigt ibland.
Vapenarsenalen är snålt tilltagen och det känns som om
mp44 (stg44) har blivit lite för "mainstream" och dominerar slagfältet så man nästan tror att det är ett gäng ryssar med kalashnikovs man stöter på. Ger liksom inte historien rättvisa, värre är det att japsen gör det samma. De ska ha "bolt action" och samurajsvärd smile.gif

Ge mig fler vapen så blir jag helnöjd.

(Hoppa fallskärm, landa på japsens hangarfartyg, lägg ut minor på startbanan. Man känner sig riktigt ond.)

Nä det här liret ska införskaffas omedelbums!
Doggydriver
Gjorde en variant på getN's angreppsidé...

Lvakan på hangarfartyget höll på att skjuta ner mig, jag drar en kamikaze mot båten, och hoppar i sista sekund. Övertygad om ett skadligt möte med vattenytan. Döm om min förvåning när jag studsar mot båtens sida ner i vattnet. Klättrar upp på båten. Har bazooka, jävlar vad otrevligt japsen som skulle starta fick det biggrin.gif
#snowman#
@gotcha

Det var tydligen inte bara i MP det laggade. Även under SP var det många som gnällde på låg FPS och fiasko med ljudet...

aja, ska tiga nu eftersom jag inte lyckats lägga mina lovikavantar på spelet ännu... men snart!

Å då jäklars... :sneaky2
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.