Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vad är detta för tank?
SoldF.com Forum > Materielverket - Vapen, Materiel, Fordon och Utrustning, C The Swede > MARK
wigurt
bilden ifråga finns Här en helt onödig fråga men jag fick den bilden av en kompis och jag kunde inte sluta fundera på det är det en t55 eller t72? Eller är jag helt ute och cyklar? unsure.gif

MVH
Sgt Vigertsson
The Swede
Är du allvarlig?
Det ser väl vem som helst att det inte är en T-vagn.
Förövrigt står det nått skräp ivägen mitt i bilden.
wigurt
Ja jag vet inte biggrin.gif jag kör mest tonksen siktar inte så bra ;) vet ifan måste varit skit på linsen eller nåt vad är de för tank då?
Erik_G
Men vad är det, är det en M60 eller en M48?

/E
sotilas
hmmm sätter mina kort på M48... camo.gif
Elstot
Ujujuj, du måste ha haft konstiga relationer till kvinnor innan va? Det är ingen pansarvagn alls detdär, det är en kvinna! :P
Panzerfaust
QUOTE (The Swede @ May 15 2005, 22:39 )
Är du allvarlig?
Det ser väl vem som helst att det inte är en T-vagn.
Förövrigt står det nått skräp ivägen mitt i bilden.

Inte jag, Jag ser inte ens skillnad på en centurion och dom där små gamla som sågut som bilar med ett litet KSP torn.
KB_2004
det kan vara en m 24 chaffe. den har liknande upphängning som m48. om man kollar på det som syns av tornet stämmer formerna bättre än till en m48 eller m 60 plus den har inga pads som m60 fick efter ett tag. pansar2.png
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.