Help - Search - Members - Calendar
Full Version: www.amf-film.se
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
Gusten
Har sökt på forumet och inte hittat detta så jag delar väl med mig. Blågul får väl ta bort om jag nu skulle ha trampat i klaveret. Satt och letade efter bilder på försvaret från förr och hittade: www.amf-film.se . /Gusten Rangern.gif
Yman
Nejdå, det är inget problem, men det skulle uppskattas om du skapade trådar med vettigare rubriker än "Ja, jag sökt...". Det ger inte så värst mycket och gör det bara svårare att hitta tråden när man söker.

*Ändrar rubriken till något lämpligare*

//Yman, BlåGul
henke
Helt klart intressant!
Ang problenatik att kunna publicera film som gagnar försvarsmakten borde de kunna svara på.
En hel del tunga namn där.
Bolle
QUOTE (Gusten @ May 6 2005, 00:10 )
www.amf-film.se . /Gusten Rangern.gif

Tack!
Klickade mig vidare och hittade på krångliga vägar den här sajten med intressanta journalfilmer från andra världskriget:
Hurtigt och svartvitt
/Bolle
Gusten
QUOTE (Yman @ May 6 2005, 07:37 )
Nejdå, det är inget problem, men det skulle uppskattas om du skapade trådar med vettigare rubriker än "Ja, jag sökt...". Det ger inte så värst mycket och gör det bara svårare att hitta tråden när man söker.

*Ändrar rubriken till något lämpligare*

//Yman, BlåGul

Det har du mycket rätt i. smile.gif Kände bara att jag inte hade gjort tillräcklig sökning för att sedan få på skallen när någon annan (ev) påpekar vänligt men bestämt att den minsann finns där och där....... bong.gif Blir lite strykrädd bara..... biggrin.gif Kul och se att den uppskattades! Hädanefter ska jag tänka på att skriva en mer informativ "överskrift". Ha en trevlig helg. /Gusten Rangern.gif

Edit: La till en mening.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.