Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Terror i Sverige
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
MBW
Är det någon som vet adressen till den här hemsidan?
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,638722,00.html
BlackIce
http://www.islam-minbar.net/modules/newbb/...p?topic_id=2692

Edit: alltså hur seriöst ska man tolka det här då?
Dizzy_keys
Denna bild är nog den jag fastnade mest för. Undra vilka det är som paraderar
Honken
Se där barn, vad som händer när man tar religion på för stort allvar.

Visserligen, icke-religösa har sina ursäkter att ställa till jävelskap de med.
Vinter
Hmm kan det vara någon journalist som pletat ihop sidan kanske? Eller varför är all slagord på engelska och resterande text på arabiska?

Men förövrigt, när har någonsin terrorister eller extremister brytt sig om vem som drabbas? Bali bomben borde väll ha undanröjt alla tvivel.
OBRON
Satans j***a felstavning.
Mjahden
Mujahdeen
Sewdish

På tal om felstavningar, jag tror jag vet vem det är som har gjort de här bilderna.
Har råkat möta den personen på internet - nazist/fanatiker/hyllar allt och alla som har något att göra med terrorism. Har varit aktiv på olika forum.
Bosatt i Tyskland, närmare bestämt Berlin. ph34r.gif
Snauhi
"Om man vill ha fred skall man vara beredd för krig"
MBW
Tack för länk, skum sida.
frobbo
Bring it on, Baby...
na2jojon
jag tycker det är lite lustigt att de på en bild (den där de visar en världskarta och markerar Sverige med en röd rektangel) har skrivit invånarantalet med rätt så gamla siffror smile.gif
eskil
I CHOOSE THE TRAIN STATION BECAUSE IT IS FULL WITH
SEWDISH JUST LIKE WHAT HAPPENED IN MADRID

Och så en karta till Kungliga Biblioteket. Det är alltså frågan om desinformation till fienden.
Om någon träffar en förvirrad arab i Humlegården som frågar efter järnvägsstationen så vet ni...
;)
Adam Wilhelm
QUOTE (eskil @ May 1 2005, 13:18 )

Och så en karta till Kungliga Biblioteket. Det är alltså frågan om desinformation till fienden.
Om någon träffar en förvirrad arab i Humlegården som frågar efter järnvägsstationen så vet ni...
;)

NEEEJ.... nu avslöjade du ju allt!! banghead.gif
Nu får vi ju börja om från början... ;)
A2Keltainen
QUOTE (eskil @ May 1 2005, 13:18 )

;)

Med tanke på alla felskrivningar på sidan, så lär väl scenen bli något i stil med den klassiska Monty Python-sketchen The Hungarian Phrasebook:

http://ned.ucam.org/~mkh33/MONTYPYTHON/HUNGARIAN/Script/

biggrin.gif
SWERT
Runar är ju för f*n norsk! kan dom inte spränga där istället.
Private Haze
QUOTE (SWERT @ May 1 2005, 14:40 )
Runar är ju för f*n norsk! kan dom inte spränga där istället.

observera att några blodfläckar faktiskt fanns på den norska delen av kartan... om detta var meningen eller ett misstag låter jag dock vara osagt...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.