Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Combat & Survival i STHLM regionen
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
Sytare
Tjena!

Letar efter någon handlare i Stockholmsregionen som säljer Combat & Survival. Har letat runt i Solna och Centrala Stockholm, men jag har liksom inte hittat blaskan någonstans.

Förslag var man kan leta?
Adam Wilhelm
För ett tag sen så låg det ett kafé/tidningsbutik på Kungsgatan.
De sålde C&S fast de kan ju ha flyttat när jag tänker efter? 7.gif
The Swede
Det ligger ett press center på Regeringsgatan, utsidan av Gallerian.
Dom hade C&S i höstas.
Fu_Persson
kolla vid centralen eller annat resecentrum... jag har hittat den på välsorterade pressbyrån. detta var dock i helsingborg men pressbyrå som pressbyrå antar jag
Foxtrotcharliegrg
klicka på länk, fyll i postnummer och så hittar du rätt!
C&S hos Interpress
Sytare
QUOTE (Fu_Persson @ Apr 22 2005, 20:11 )
kolla vid centralen eller annat resecentrum... jag har hittat den på välsorterade pressbyrån. detta var dock i helsingborg men pressbyrå som pressbyrå antar jag

Sorry furrir, men det var den arbetshypotes jag utgick ifrån också, och jag var grymt besviken.

@FoxtrotCharlieGRG
Tackar och bockar. Jag ska rammla in hos de utslag jag fick snarast möjligt!
stridspitt90
Skivhuset/fönstret på drottningatan har den, där brukar jag stå och tjuvläsa den !
whamou
Press stop butikerna har den...

Går även att prenumerera på den via deras hemsida..
Foxtrotcharliegrg
QUOTE (Sg Toll @ Apr 22 2005, 21:42 )
QUOTE (Fu_Persson @ Apr 22 2005, 20:11 )

Sorry furrir, men det var den arbetshypotes jag utgick ifrån också, och jag var grymt besviken.

@FoxtrotCharlieGRG
Tackar och bockar. Jag ska rammla in hos de utslag jag fick snarast möjligt!

Varsågod! Kul att kunna hjälpa till.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.