Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vilken fysisk nivå bör man ligga på?
SoldF.com Forum > Kasern - Militära Forum, C Krook > Pliktverket
Pages: 1, 2
madog
@Rozzen:

Fick jag bara ge dig några få ord på vägen skulle det vara: Man kan ha mycket roligt i lumpen utan att behöva vara fallskärmsjägare. Jag tror att många här på forumet kan intyga detta.

Inget fel i att ha mål här i livet, men lås dig inte för mycket vid dem. Kämpa på!
Blue52
QUOTE (friberger @ Apr 23 2005, 14:08 )
Masse: För bövelen, finns det inget kul med att göra lumpen på FJS? Är det bara ett enda långt helvete vi har framför oss? Känns ju lite surt att ha tränat så mycket för så lite?

En snubbe som jobbar på mitt jobb har varit fallskärmsjägare, och han sa att det va det roligaste han har gjort. Allt var bara skitkul (om än jobbigt) hela tiden. Du är alltså inte av den åsikten?

Nämn ett moment som du tyckte gjorde det hela värt det.

Det mesta man gör är precis astråkgit , gör ont , idiotiskt och jobbigt. men man kan skratta sig galen åt de mesta efteråt. Det glamorösa jägarlivet kan man nästan glömma , de har snia små små ljusa punkter och när de dyker upp gäller det att njuta till fullo. Men.. För det mesta är det bara slit :P :P wub.gif
röjsop
När ni missat sista bussen hem, det är -3 och snöslask. Då kommer ni utan minsta eftertanke springa de två milen hem och tycka att det var bra att ni missade bussen, så ni fick lite motion. Och ni kommer aldrig mer tortera era medmänniskor med gnäll och gnöl och annat mes!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.