Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Lock on: Modern Air Combat
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
Magnus
Köpte Lock On: Modern Air Combat för några dagar sedan. Visade sig vara ett riktigt kul spel med grym grafik ända tills problemen började...

Började med att köra kampanjen med A10:an. Första uppdraget gick fint, och när jag hade klarat det så sparade jag. Jag stängde sedan av spelet för utspisning. När jag ätit klart skulle jag fortsätta så jag startade spelet igen. Jag hittade min sparning och laddade. Tyvärr visade det sig att jag var tvungen att börja om från början på första banan igen av någon konstig anledning. Suckade djupt, men tog mig på nytt an uppgiften. Efter att ha klarat första banan igen valde jag att direkt ge mig på nästa uppdrag. Under laddningen kraschade spelet. Efter mycket om och men fick jag igång andra uppdraget. Spelade ett tag och sparade sedan för att fortsätta spela senare. Då kunde jag inte få igång spelet igen. Antingen måste jag börja från början på bana ett, eller så bifinner sig planet i luftet i pausat läge (går dock inte att få igång det, trycker på S förvinner pausrutan, men spelet är fortfarade pausat).

Försökte nyss spela en kampanj med F-15 planet. När det väl hade laddat klart gick spelet i ca 1 fps. Samma sak om jag väljer ett snabbupprag.

Flera gånger då spelet laddar har det dykt upp en ruta som säger att programmet måste avslutas.

En sparfil ville inte fungera då jag skulle ladda ett sparat spel, vilket resulterade i att jag fick börja om från början igen.

Har uppgraderat till version 1.02, men det hjälper inte ett dugg.

Min dator:

MSI K8T NEO2 FIR, K8T800PRO
AMD 64 3500+
TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB
Nvidia GeForce 6800GT 256MB GDDR3
200 GB S-ATA hårddisk

Saitek X52-joystick

Någon som har några förslag? Vet att spelet har fått kritik för att vara buggigt, men så här illa borde det väl inte vara efter två patchar?
J-Star
Har du testat att kolla på forumet?

Community help: http://ubbxforums.ubi.com/6/ubb.x?a=frm&s=400102&f=99610606

Bugs: http://ubbxforums.ubi.com/6/ubb.x?a=frm&s=400102&f=99610606

/J
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.