Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bravo two zero
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
Lord
Letar efter filmen Bravo two zero på DVD. Jag har hittat den på ett par ställen, men på de flesta ställen ska de ha 200 och uppåt för den unsure.gif

Om någon vet vart man kan hitta den billigare vore jag tacksam. Ska vara en svensk sida då jag inte orkar ta in från andra länder.

/Lord
flyg_micke
Jag beställde min film genom en vidioaffär i min stad. Fast den kostade 400 kr.
Men jag tyckte det var värt det. Fast det är ju inget billigt altenativ B)

/micke
järv
Trodde de hade kasserat alla exemplar?
SISU
400:- du måste skämta ! det är den absolut ej värd !
flyg_micke
400:- du måste skämta ! det är den absolut ej värd !

He he....jo man kan ju tycka att jag är lite knäpp :P
men det bjuder jag på...jag gillar den filmen jätte mycket. Fast om den är värd 400kr det kan ju diskuteras.
Magnus
400 kronor är rena rånet för den, minst sagt, billiga produktionen. Gillar särskilt klippet där man får se ett stridsflyg lyfta och man ser på klippets sämre bildkvalité att dom köpt in det från något annat (förmodligen nyhets)bolag.
Vinter
Hmm.... böcker är alltid dina vänner.....
Fu_Persson
kolla discshop.se

brukar va billiga
sotilas
QUOTE (Fu_Persson @ Apr 21 2005, 12:17 )
kolla discshop.se

brukar va billiga

Japp Då hade man köp sig en ny film då.. 189 pengar på discshop.. Rangern.gif
Lord
Hmm.... böcker är alltid dina vänner.....

jag vet. Har läst boken en gång redan och läser den igen nu (på engelska :P). Det var därför jag bestämde mig för att jag vill ha den på film också smile.gif

ska kolla discshop.se
Anders R
Har läst boken, kan absolut rekommendera den. Kan även rekommendera Chris Ryans "Den ende som kom undan". Beskriver samma operation ur C. Ryans ögon.
Rokare
Kan rekomendera båda böcker och då i en absolut nödvändig kombination med, låt oss säga, 3,5 kg salt....

GMY
Fu_Persson
QUOTE (Rokare @ Apr 21 2005, 18:03 )
Kan rekomendera båda böcker och då i en absolut nödvändig kombination med, låt oss säga, 3,5 kg salt....

GMY

antar att ett högt och ljudligt skratt är på sin plats

HAHAHAHA

(det var roligt)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.