QUOTE (BJK @ Apr 20 2005, 06:06 )
QUOTE (C DK012 @ Apr 19 2005, 23:55 )
Don't speak ill of freeware! Dessutom sitter jag på en äppelburk, så alternativen är lika vanligt förekommande som en nogger i ett hockeylag. Luskade (dock) samtidigt fram en uppföljare till Mac-klassikern F/A-18, med tillnamnet Operation Iraqi Freedom (

). Har tyvärr inte sett det i Sverige så endast lagvidriga förvärvningsmedel verkar vara tillgängliga.
Så du menar att det ÄR dåligt utbud till en Äppelskrutt alltså?! *IMINT. Läs här nu! Äntligen en som vågar erkänna någon av alla dom brister det märket har!* B)
Har för mig jag provat Iraqi Freedom (dock till PC) och det var riktigt riktigt dåligt p g a kass grafik och noll känsla i spelet. Men smaken är ju som baken, alla kan inte gilla Nogger Black. :P
Nu skall vi sätta in allt i sitt sammanhang, jag har aldrig påstått att det är ett bra spelutbud till Mac

Vilket jag är den förste att beklaga, men dom flesta stora titlar brukar efter ett tag komma till Äpplet,
http://www.apple.com/downloads/macosx/games/ Här finns det en del exempel på spel som finns.
Däremot rena nyttoprogram finns det ett stort utbud att köpa, för att inte tala om de program som följer med när man köper en ny