Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vart skicka FBU-ansökan+kursanmälan?
SoldF.com Forum > Besök och gästforum, C 9x19 > Öppet hus
Guest
När jag läste anmälningsanvisningarna för anmälan till central FBU-kurs så stod att om man inte redan var medlem så skulle man skicka in medlemsansökan tillsammans med kursanmälan.

Är det någon som kan svara på vart man då ska skicka dessa båda blanketter tillsammans. Är det till MD-gruppen där man bor eller är det FBU centralt?
Malaj
Skicka kursansökan till din förbandschef.

Medlemsansökan skickar du enklast till CFB. Välkommen!

Rangern.gif
King Kill
Jag blev medlem för över ett år sen när de var och raggade folk på Gardet innan muck, men jag har inte fått hem ett jota från dem laugh.gif Och jag var inte ensam om att ha blivit "bortslarvad". Man kanske skulle ta och kontakta dem...
Malaj
QUOTE (King Kill @ Apr 18 2005, 19:03 )
Jag blev medlem för över ett år sen när de var och raggade folk på Gardet innan muck, men jag har inte fått hem ett jota från dem laugh.gif Och jag var inte ensam om att ha blivit "bortslarvad". Man kanske skulle ta och kontakta dem...

Ett sånt j*vla schabbel har vi inte råd med!

Men gå gärna in själv på www.fbu.se och ta kontakt med den förening du vill gå med i. Alla sätt är bra - utom de tråkiga!

Rangern.gif
JBP
QUOTE (Guest @ Apr 18 2005, 13:38 )
När jag läste anmälningsanvisningarna för anmälan till central FBU-kurs så stod att om man inte redan var medlem så skulle man skicka in medlemsansökan tillsammans med kursanmälan.

Är det någon som kan svara på vart man då ska skicka dessa båda blanketter tillsammans. Är det till MD-gruppen där man bor eller är det FBU centralt?

Hade du tänkt att gå en Central Utbildning och du inte är medlem i FBU innan så skickar du in bägge ansökningarna till CFB.

Lokala Kurser brukar skickas antingen via din MD-grupp alt direkt till ditt förbund.

/JBP
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.