Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Sjv mtrl; var köpa?
SoldF.com Forum > Materielverket - Vapen, Materiel, Fordon och Utrustning, C The Swede > Materielplatsen
CfrHGB
När jag läste tråden Personlig Sjv utrustning började jag fundera på var man kan hittar (helst svenska) återförsäljare av sjvmtrl. Apoteket har ju en del produkter tillsammans med fmab som också har en hel del roliga produkter och ett förhållandevis stort utbud, men de säljer inte till privatpersoner.

Så nu undrar jag var man kan köpa olika (helst billiga :P ) sjvprodukter. Jag letar efter allmänna tips, så jag kan inte specificera exakt vad jag är intresserad av.

Var handlar ni?

/C
Kanna
Skydda har ju också en massa sjvmtrl men säljer inte heller till privatpersoner men det finns kanske en välsorterad återförsäljare i din närhet.
bushman
kvibergs överskottsbolag i göteborg. hade åtminston för en månad sen räddningsverkets små bältesväskor för 60 kr.
tror länken ligger i länkarna på SoldF.com.

jula säljer en liten smidig sjkv-väska för 69 kr.

sedan finns det en massa "civila" väskor att hitta, jag köpte en bra utr på femmans sport i göteborg, anpassad för fjällvandring och hittade en på stadium på utförsäljning för 200.

utrustning i dem varierar men bästa är att köpa en grundsats och bygga på utifrån den.
men handskar och andningsduk/mask bör ingå.
1112
Tips på Skydda, deras varor kan ni nog få tag på i närmaste järn/trä/industrihandel. Titta ut på nätet vad ni vill ha och gå in och be dem ta hem det ni vill ha. Några dagar till en veckas leveranstid.

Skydda har det mesta som Watergel och olika typer av förband, saxar och pincetter, dock har de inte mer avancerade saker som nästuber och liknande.

1112 -som jobbat i flera olika järn och trävaruhus
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.