Help - Search - Members - Calendar
Full Version: MSN 7
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
tias
Hej!
För dom som vill vara up to date så släpptes man 7.0 idag, den har funnits som beta ett tag men nu är alltså den officiella 7.0an släppt.

// tias gasmask.gif
Honken
Undrar hur lång tid det går innan folk börjar beklaga sig över MSN 7.0 Malajn.gif

Tackar för att du gjorde en uppmärksam på att den kommit ut. smile.gif
tias
QUOTE (Honken @ Apr 7 2005, 19:28 )
Undrar hur lång tid det går innan folk börjar beklaga sig över MSN 7.0 Malajn.gif

Tackar för att du gjorde en uppmärksam på att den kommit ut. smile.gif

Ja jag kan väl börja smile.gif

Massa middagstips och eniro sökningar + allt annat som finns på vänstersidan...... whyyyyy blir bara rörigt.

Sökfunktionen........ synd att man inte kan ta bort denna...... också ivägen.....

Sen så finns det väl lite små mesiga finesser så som skakningar och sånt...... gör väl bara så att programmet tar mer kraft av datorn.......

Synd att man inte kunde få 7.0an stilren utan alla tillbehör.
LIQUID_
QUOTE (tias @ Apr 7 2005, 20:46 )
Undrar hur lång tid det går innan folk börjar beklaga sig över MSN 7.0  Malajn.gif

Tackar för att du gjorde en uppmärksam på att den kommit ut.  smile.gif

Massa middagstips och eniro sökningar + allt annat som finns på vänstersidan...... whyyyyy blir bara rörigt.

Sökfunktionen........ synd att man inte kan ta bort denna...... också ivägen.....

Sen så finns det väl lite små mesiga finesser så som skakningar och sånt...... gör väl bara så att programmet tar mer kraft av datorn.......

"Skakningar och sånt" ? blink.gif blink.gif ?
Ignis nitidus
QUOTE (LIQUID_ @ Apr 7 2005, 21:12 )
QUOTE (tias @ Apr 7 2005, 20:46 )
Undrar hur lång tid det går innan folk börjar beklaga sig över MSN 7.0  Malajn.gif

Tackar för att du gjorde en uppmärksam på att den kommit ut.  smile.gif

"Skakningar och sånt" ? blink.gif blink.gif ?

nudge, hela fönstret skakar till
Tagemark
Jag kan efter flera års användning rekommendera Miranda IM. Ett program som kan hantera de flesta protokollen som: Icq, Msn, AOL, Irc. Den är skalbar, liten, resurssnål och väldigt trevlig på alla sätt.

Miranda IM navy2.gif
Fu Gref
har dom gjort några förändringar från Beta verisonen? Hade den ett tag men bytte tillbacka till 6.2 igen.. smile.gif
drmagoo
QUOTE (Tagemark @ Apr 7 2005, 20:58 )
Jag kan efter flera års användning rekommendera Miranda IM. Ett program som kan hantera de flesta protokollen som: Icq, Msn, AOL, Irc. Den är skalbar, liten, resurssnål och väldigt trevlig på alla sätt.

Miranda IM  navy2.gif

centericq är bättre Malajn.gif
Fu Gref
QUOTE (tias @ Apr 7 2005, 19:46 )

Synd att man inte kunde få 7.0an  stilren utan alla tillbehör.

De finns ett program som du kan använda o göra 7.0 stilren. Tar bort en massa onödiga funktioner m.m m.m. Särskilt den där sökfunktionen i meddelanderutan var rätt så överkomligt att slippa. ph34r.gif
Programmet heter A-patch o e seriöst. Jag har ingen ftp annars kunde jag lagt upp de där. Men om nån e intresserad av detta så "send me a PM" så kan vi at de över dc eller msn. salute.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.