Hmm....
Sökes: Fem män och/eller kvinnor från SoldF.com. Personerna bör ha god utbildning i minst enstaka laddning och skall antingen vara helt döva eller ha formell utbildning på både kåpa och propp.
Finnes: Enligt vissa en trevlig melodi som kan tänkas bli sommarens radioplåga..
Motståndarkunskap:Krokodildjävelfan. OBS! Fi tycks inte tveka att iklä sig andra skepnader såsom hårdrock alt. techno. En av dessa skepnader, dansmix, finns att begrund på länken.
Mitt BIS: Jag avser inledningsvis skicka ett stridspar till egyptien för att där reka huruvida huvudstyrkan har möjlighet att slå mot FI i deras uppbyggnadsskede. Detta stridspar skall även reka motsvarande möjligheter hos Fi's logistikorganisation i Tyskland. Samtidigt kommer ytterligare ett stridspar att reka FI's påbörjade gruppering i Sverige. Tänkbara områden här tycks vara kontoren på Radio RIX, NRJ m.fl. SR P1 och P2 bedöms i detta skede fortfarande hålla stånd.
Därefter kommer inhämtad information att analyseras av MUST (Musikaliskt Undsättande Säkerhetstjänsten).
Avslutningsvis avser jag med hela patrullen slå mot fienden antingen på fientligt territorium alternativt på svensk mark om Fi bedöms ha skaffat sig fotfäste här. Uppgiften kommer här att fokuseras på att förstöra cd-skivor/servrar m.m medelst enstaka laddning. Skulle Fi bedömas ha fått för starkt fotfäste på svensk mark övergår patrullen till fria kriget och slår mot radioantenner/sändare.
Mer utförlig order kommer då patrullmedlemmar har tagits ut. CV med bifogat foto samt även betyg från kommunal musikskola lämnas i denna tråd.
Slut, frågor? Försent..
Edit: Tillägg till mitt BIS: Om tillfälle ges skall patrullen, utan hänsyn till risken att bli röjd, brutalt nedkämpa Born's och Ignis's bananer som likt uppåttjackade pensionärer tycks dansa till the schnappi song... slut tillägg.