Help - Search - Members - Calendar
Full Version: FBU-kurser
SoldF.com Forum > Kasern - Militära Forum, C Krook > HV/Friv
Rickard N
När är sista anmälningsdagen för FBU-kurs? Det står inte i katalogen. Rutan med eget förbands beslut, kontaktas dem av fbu?

Lite luddigt ang. dessa punkter.
Harald
Jo, på sidan 26 (den 15 april)

Du ska inte skicka anmälan till Försvarsutbildarna (FBU) utan till eget förband vars adress du hittar på sidan 29.

Vilka kurser har du tänkt söka?
Rickard N
Där är ju det jag letade efter! Tack, letade ihjäl mig i början bland "såhär väljer du rätt kurs". smile.gif

Hur funkar då anmälan på nätet? tveka.gif

(edit, tänkte söka lite av varje, behöver lära mig vad man har knallpåken till)
Harald
Du loggar in på medlemssidan och klickar dig fram i vanlig ordning. Om ansökan når "ditt" förband på något sätt vet jag inte. Om du vill gå en befodringsutbildning så måste det gå pappersvägen via ditt förband annars spelar det nog ingen roll.

Ditt inloggningsnamn är ditt sexsiffriga medlemsnummer som finns på baksidan av tidskriften befäl som du får om du är medlem. Ditt lösenord är sedan "medl" följt av de fyra sista siffrorna i ditt personummer.

Lycka till! Akta så du inte anmäler dig till en kurs som redan är inställd.

Mvh Harald
Fu Gson
QUOTE (Harald @ Mar 27 2005, 17:04 )
Om du vill gå en befodringsutbildning så måste det gå pappersvägen via ditt förband annars spelar det nog ingen roll.

Det är för att plut/kompch ska styrka din ansökan antar jag? Jag som hoppades på att slippa pappersexcercisen, men tydligen inte då.
Rickard N
Tänkte inte gå någon befordringskurs än smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.