Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Blue Angels
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
Anoc
pansar2.png Jag såg någon gång i sommras en uppvisning av det amerikanska uppvisnings teamet Blue Angels, detta på film. Är det någon som har koll på vad denna filmen heter? Kan någon kanske skicka den?
Rokare
Afton

Inte för att jag tror att det är just den du söker, men om du söker på Van Halen och "Jump" så finns det faktiskt en video som Blue Angels är med i.. vet inte om den är så vanlig.... Det är en gammal uppvisning när Blue Angels flög A4 Skyhawk...

Skall tilläggas att minnet kanske sviker mig, men jag vill minnas att det var Jump & A4 Skyhawk. Nu får jag säkert bannor från två håll.. Van Halen fansen på forumet, och FLYG-ID Quiz gänget B)

GMY
Adam Wilhelm
Rokare: Inte "Jump" men väl "Dreams"
Du hade alltså FEL!!!

bong.gif horny.gif

Du får ett halvt rätt dock för A4 SKyhawk.

laugh.gif

MYT
Anoc
Tackar för tipset, filmen var bra.. Men jag är ute efter en nyare version med F18, någon som har denna eller vet vad den heter?

Rangern.gif
Adam Wilhelm
Kan bara nämna att jag har sett Blue Angels live!! biggrin.gif

Dock så tyckte jag att Red Arrows var ett strå vassare. B)

6n.gif fun_icon_nana.gif Malajn.gif

smilies är roligt.
Anoc
Du har möjligtsvis inga filmer på någon av dessa uppvisningar då?

Rangern.gif
Adam Wilhelm
Nä... på den tiden kostade en videokamera ungefär en månadslön och med tanke på att jag var fattig student så fanns det inte många kronor över.

Malajn.gif <- jag efter för mycket snabbnudlar!
odenmedic
QUOTE (Adam Wilhelm @ Mar 16 2005, 15:50 )
Kan bara nämna att jag har sett Blue Angels live!!    biggrin.gif

Dock så tyckte jag att Red Arrows var ett strå vassare.  B)

6n.gif  fun_icon_nana.gif  Malajn.gif

smilies är roligt.

har sjalv set Red Arrows som en trevlig FRVF ungdom, och ska se Blue Angels den 4-5 juni at McGuire AFB, NJ.

smiles ja, gasmask.gif fun_icon_nana.gif 5.gif worthy.gif dribble.gif he he he
Danne
Får hoppas de Nordamerikanska displyteamen får en bättre säsong än förra. Både Thunderbirds, Blue Angels och Snowbirds förlorade en maskin förra året, vilket är synnerligen ovanligt.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.