Predator
May 29 2002, 22:51
Att: Magnus
Har inte sett dig på forumet på ett tag, misstänker att du sitter hemma och lirar spelen som kom för någon dag sen. Måste säga att Rallisport är störtskönt, ganska svårt i början men nu när man behärskar kurvtagningarna är det fetingkul. Stör mig dock lite på kartläsaren som verkar ha problem men att avgöra hur skarp en kurva är, vilket ofta resulterar i avåkningar. Vilka spel var det nu du fick i rewardpaketet? Är de bra?
Magnus
May 29 2002, 23:46
Anledningen till att jag inte skrivit så mycket på forumet är att min satans dator kraschade.
Jag har inte fått mina spel än *grr*
Ringde för att skälla på MS, hamnade på en supportlinje i USA. Han jag snackade med sa att spelen skulle komma mellan 3-10 juni. Jobbigt som faaan.
Rallisport är skitkul, men jag tycker dock att Amped är strået vassare. Om man nu kan jämföra snowboardspel med bilspel.
Köp Prisoner of war som kommer i slutet av juni, det verkar kul.
Predator
May 30 2002, 08:13
Jag fundrar lite på att försöka byta Halo som jag fick i paketet till ett annat spel. Det är ju plast runt fodralet så om man lägger till en hundring eller nåt borde väl man kunna byta till sig ett nytt spel i nån affär.
Magnus
May 30 2002, 16:49
Kan bli svårt, men testa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.