Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Känningar på TV
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
henke
Tyckte mig häromdagen se en ganska frekvent forumsbesökare på en reklamfilm för BOXER (Digtaltvboxen). En stor kille i bomberjacka som tar emot något av Boxer-Robert.

Nån som känner sig träffad? smile.gif
Nån som kan bekräfta?
Nån som kan lägga upp en länk till reklamfilmen? (Försökte leta men kunde inte hitta den.)
Limpan
BEKRÄFTAS HÄRMED OFFICIELLT.

Jag har dock ännu inte sett den själv.
henke
laugh.gif
Då var det som jag trodde.
Med tanke på det snabba svaret måste "någon" nästan haft koll efter denna tråd... LOL
Limpan
Henke - jag håller koll på alla trådar. Sanning är att det var ett sammanträffande, jag kikar sällan in på Propagandministeriet men har ett tag följt lite andra trådar här. Så jag kikade förbi och vad ser man då? Jo, Överbefälhavaren har gjort en liten efterlysning...
ollevarm
kul att se dig igen. Hoppas det blir hollywood nästa. "LIMPAN THE LITTLE SLAMP"

Jag kräver att du (limpan) lägger ut den filmen som skapades i källviken 03. Jag har aldrig hört "med hafs" framförts så starkt och autentiskt. På en gammal fiskebåt dessutom.
Limpan
Då måste vi få tag i...vem det nu var, jo han värmlänningen, som sitter på råkopian. Men det är nog inte omöjligt. Vi ska se...

Tills vidare lägger vi upp texten här. Oiginalet framfördes under krogshowen "Jul i Shanghai" sensommaren/hösten 2001. Då så, då plockar vi fram Jussi Björlingen inom oss och stämmer upp:

MED HAFS (Mel: Till Havs)
Jag är föraktad på mitt jobb,
har ingen vääääääään
för när jag får en jobbuppgift
så gör jag alltid deeeeeeeen
ME-ED HA-A-A-A-AFS, ME-ED HAFS
MED SLARV, VARENDA SAK JAG TAR MIG FÖR
MED HAFS, MED HAFS
MITT JOBB JAG GÖÖÖÖÖÖÖR
ME-ED HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFS!!!
Rickard N
Vet inte varför, men jag får Gunnar Bunker-vibbar laugh.gif
ollevarm
hoppas han har lite bilder också för jag har inga alls från kjällviken
simon
ojojoj, Limpan, blev mörkrädd när jag såg reklamen. Du ser hemskt farlig ut! ph34r.gif

wub.gif
Limpan
Lustigt, så säger alla. Jag var mördare i en rekonstruktion för Efterlyst för ett par år sedan, och då var det samma visa - att jag var otäck. Jag fösöker låta bli. Som psykopatisk seriemördare med tvångstankar är det lättare om man inte är för uppenbar... unsure.gif

"I blend in with the crowd, dissappear into the shadows and become nobody - unseen and nonexistent. Soon, so will you. It only takes a second but for me it's an eternity. By your demise, I live forever. I drink your Death, your bitter defeat, in a toast to Life, to better savour it's rich sweetness..." salute.gif

Nä, förlåt. Men det var inte mitt fel, dom sa åt mig att se ut sådär.
APC-mannen
@Limpan: Hur fick du det jobbet?!
Limpan
Jag hotade regisören...

Nä, det var en polare som rollbesatte den inspelningen och frågade om jag hade lust att vara med som bula. Eftersom man är en flintskallig tjockis som ingen vill ha annars så tar man den lilla uppskattning och uppmärksamhet man får... B)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.