Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Amerikaner har tråkigt i Irak.
SoldF.com Forum > Soldathemmet - Icke militära Forum, C Ing > Dagrummet
Vinter
http://media2.big-boys.com/urinalknock.wmv

Kollade om någon postat den förut men hittade inget, lås om den är gammal.

Annars, håll till godo, unga soldater har tråkigt.
Vikström
"nice ass!" *LMAO*

@Vinter

Vafan om du lumpade på Artbat måste du byta bort den där otäcka fjällgeten du har som avatar. ;) Titta bara så grann min avtar är. B)

edit: stava och grattis Vinter till lyckat avtarbyte biggrin.gif
BA02
Du har ju gett fel rubrik på tråden !

Den skulle heta:
Amerikaner har skit-tråkigt i Irak

biggrin.gif
Tarkan
De verkade ha genomfört den manövern ett par gånger innan.
Vad skulle den heta i Soldf?
Vinter
skit-tråkigt
Att jag inte tänkte på det! laugh.gif
Kulsprutejojjo
Och jag som trodde att amerikanska militären hade asbra diciplin! Det visade ju sig visst att det var tvärtom! laugh.gif
Isgubbe
Verkar vara som vilken svensk repövning som helst. Inget händer och alla har skittråkigt. Kanske därför de inte har repövningar längre… eller var det för att pengarna var slut… 7.gif
SBP
Hittade ingen annan passande tråd... hittade heller inte något om detta klippet, har det varit uppe tidigare så sorry. Hyfsat rolig iaf. Ska vara franska soldater som landstiger i Irak... Big-boys
Fu Dahlberg
QUOTE (SBP @ Apr 19 2005, 15:20 )
Hittade ingen annan passande tråd... hittade heller inte något om detta klippet, har det varit uppe tidigare så sorry. Hyfsat rolig iaf. Ska vara franska soldater som landstiger i Irak... Big-boys

Är brittiska ingenjör(?)-truppe om jag inte missminner mig
Honken
Man kan ta för givet att det är en del av en uppvisning då det endast var en enda båt samt att det stod skrattande personer bakom kameran.
J-Star

Nej, det är inte fransmän. Det påståendet är skrivet av franskhatande jänkare som fortfarande inte kommit över att Marianne inte ville ge Uncle Sam en avsugning på befallning.

Det lämnas som övning till läsaren att fundera på vad det är för nationallitet och om detta är stridande enheter eller inte. Ledtrådar:

- Vapen
- Uniformer
- Tillvägagångssätt vid den "våldsamma" landstigningen.
- Tidigare trådar på forumet.

/J
Lord
- Tillvägagångssätt vid den "våldsamma" landstigningen.

Du menar ett fjuttigt crashstop, Resa sig sakta och trippa fram på däck längst fram i fören för att inte nudda något vatten vid landstigning biggrin.gif
Amfibieslusken
QUOTE (Fu Dahlberg @ Apr 19 2005, 15:22 )

Njeee. Det är Royal Marines som landstiger. Faktumet att de landstiger över huvud taget från båt på det viset, samt beväpningen i form av motsvarande ksp90B säger mig att det är Royal Marines. Dock kan jag ju naturligtvis ha fel B)
Danne
QUOTE (Amfibieslusken @ Apr 21 2005, 10:07 )
QUOTE (Fu Dahlberg @ Apr 19 2005, 15:22 )

Njeee. Det är Royal Marines som landstiger. Faktumet att de landstiger över huvud taget från båt på det viset, samt beväpningen i form av motsvarande ksp90B säger mig att det är Royal Marines. Dock kan jag ju naturligtvis ha fel B)

Vilket du har ja. Det är brittisk ingenjörtrupp som vill testa ¨på. smile.gif
SBP
laugh.gif Många kommentarer... Skulle kanske varit tydligare i min skrivning... Tyckte själv att det såg ut som britter och skulle nog skrivit det. Såg riktigt roligt ut iaf...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.